Gjest Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hei Etter å ha brukt fire år på første barn, hiver vi oss rett i prøvingen igjen. Sist måtte vi ha prøverør, men det er nå lov å håpe på at det skal skje naturlig neste gang? Kan nå være at det er noen gamle kjente her? Ønsker nå alle her inne lykke til med prøvingen
Tuddeli Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hei, og velkommen! Fire år, det var lenge gitt. Det får 5.pp til å høres veldig lite ut...Håper det klaffer litt fortere denne gangen og at dere slipper prøverør. :-) Lykke til med prøvingen til deg også.
kei80 Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Jeg husker deg godt! Det er så godt å høre at det endelig ble din tur ) Håper nr 2 sitter fort hos deg denne gangen! Masse lykke til!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er her... men vi er vel egentlig ikke så veldig aktive. Skjer det så skjer det
Carina har to små gull Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Ønsker deg lykke til med ny prøving Elisabethg77 Husker deg godt. Vanket her inne i 1,5 år før jeg fikk bevege meg videre. Håper dere slipper hjelp denne gangen.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 HEIIII Elisabeth!! Så koselig at dere skal prøve på en til!! Er her enda jeg og henger sånn sporadisk innimellom..hehe. Sykemeldt så har litt for mye fritid nå om dagene..så klarer ikke holde meg heeeelt unna. Har nå regelmessig syklus og eggløsning HVER måned Så nå bare venter vi på at det skal klaffe Tok sin tid, er tross alt over 2 år siden pillene ble kasta. Har nå fine sykluser på rundt 32 dager Ikm på mandag, så da får vi se. Hvor stor er lille blitt nå da? Går helt i surr for meg hele "tiden", for tia.. Uansett.. Kjempekoselig å se deg igjen her inne Har savnet dere "gode gamle" Klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå