Gå til innhold

Da er jeg prøver igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Etter å ha brukt fire år på første barn, hiver vi oss rett i prøvingen igjen. Sist måtte vi ha prøverør, men det er nå lov å håpe på at det skal skje naturlig neste gang?

Kan nå være at det er noen gamle kjente her? Ønsker nå alle her inne lykke til med prøvingen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen! Fire år, det var lenge gitt. Det får 5.pp til å høres veldig lite ut...Håper det klaffer litt fortere denne gangen og at dere slipper prøverør. :-)

Lykke til med prøvingen til deg også.

Skrevet

Jeg husker deg godt! Det er så godt å høre at det endelig ble din tur :))

Håper nr 2 sitter fort hos deg denne gangen!

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg er her... men vi er vel egentlig ikke så veldig aktive. Skjer det så skjer det :)

Skrevet

Ønsker deg lykke til med ny prøving Elisabethg77 :)

Husker deg godt. Vanket her inne i 1,5 år før jeg fikk bevege meg videre.

Håper dere slipper hjelp denne gangen.

Skrevet

HEIIII Elisabeth!! :D

Så koselig at dere skal prøve på en til!! :D

Er her enda jeg og henger sånn sporadisk innimellom..hehe. Sykemeldt så har litt for mye fritid nå om dagene..så klarer ikke holde meg heeeelt unna. :P

Har nå regelmessig syklus og eggløsning HVER måned :D Så nå bare venter vi på at det skal klaffe :) Tok sin tid, er tross alt over 2 år siden pillene ble kasta. Har nå fine sykluser på rundt 32 dager :D Ikm på mandag, så da får vi se.

Hvor stor er lille blitt nå da? Går helt i surr for meg hele "tiden", for tia.. Uansett.. Kjempekoselig å se deg igjen her inne :) Har savnet dere "gode gamle" ;)

Klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...