Gå til innhold

Og jeg som akkurat var blitt litt "varm i trøyen"

Anbefalte innlegg

Og så... TaaaDaaa... rosa utflod i går kveld.

Riktig nok bare papiret og det har ikke vært noe mer i dag.

Men det var bare det som skulle til før jeg var like skeptisk igjen.

Tørr ikke håpe på for mye av en eller annen grunn..

Men kommer vel igjen. Drev og fablet om fiiin gravidemage, sommerbrun og rund forrige dagen. Åårh. Det hadde vært kos :)

Fortsetter under...

Hvor langt har du kommet Smaug?

Jeg tror jeg er 11 uker på fredag, sånn ca. Er så glad for at jeg ikke har hatt noen som helst blødninger, hverken i forrige eller dette svangerskapet, kan skjønne det kan være nervepirrende!

Men - jeg har lest sååå mange historier her inne og hørt om privat, folk som blør både lite og mye og som det går helt fint med. Og så er det jo historier om de som ikke har blødd, men likevel har hatt en MA, eller de som bare så vidt har blødd 1ml og så var det likevel en SA, du skjønner hva jeg mener? Alle svangerskap er forskjellige, og for noen er det "normalt" å blø i løpet av svangerskapet. Bare tenk på de som ikke vet de er gravide og har "mensen" regelmessig og så oppdager de plutselig at "oi, de er gravide" rundt sånn 5 måneder.

Hmmm, vet ikke helt hva jeg prøver å si her, men kanskje at du ikke skal bekymre deg helt ennå :)

Jeg hadde blødninger i uke 6 og 10 i svangerskapet med datteren min. Ble selvfølgelig bekymret, og er glad jeg har sluppet unna denne gangen.

Det er jo ikke sikkert at det er noe galt selv om du har hatt litt rosa utflod... Men hvis det kommer mer vil jeg råde deg til å kontakte lege og eventuelt få en henvisning til tidlig ultralyd.

Lykke til :)

Jeg er vel 5+3 i hvertfall.

Skal ha meg en ul i slutten av neste uke tenkte jeg.

Var litt i tvil om jeg skulle men tror jeg har bestemt meg nå.

Var bare bittebitte litt, Helt Lyserosa i går kveld.

Hadde sex kvelden før men ville trodd det hadde komt før om det var pga det.

Det kjipe eller rare var at jeg bare tenkte "Åja, nå skjer det" når jeg så det. Kommer selvfølgelig til å bli kjempe lei meg om det går gale men kanskje ikke så veldig overrasket?! Jeg vet ikke. Klarer ikke forklare.

Uff.. Snakk om negative innlegg fra meg for tiden.

Den rosa utfloden kom trolig som en følge av sexen kvelden før. Selv er jeg lettblødd, og har slitt med blodig utflod etter sex før jeg ble gravid. Og nettopp av den grunn har jeg ikke sex akkurat nå. Jeg vil ikke ha blødninger, uansett om det "bare" kommer på grunn av sex, og at det ikke nødvendigvis er noe galt. Jeg vil ikke bekymre meg unødig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...