Tasselur Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Var på tidlig UL i dag, og der var det jammen et lite dunkende hjerte, svusj-svusj, svusj-svusj. : ) Det gjorde godt i et hormonelt og urolig mammahjerte. Legen anslo 6+2 eller 6+3, stemmer greit nok med mine beregninger. Da er det bare å krysse fingrene for at spira holder seg der i mange uker til! Ah, i kveld skal jeg i hvertfall slappe av. : )
InLove♥ Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Ååå hedig du ) Skal på tidlig ultralyd i januar jeg, og håper på å få sett ett bankende hjerte da )
Tasselur Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 Ja, det er utrolig godt å høre lyden av hjertet, tenk at det faktisk er en bitteliten levende krabat der inne. Er jo ikke så mye å se så tidlig, men var klar over det, altså. Gled deg til UL i januar, det er fasinerende å hilse på den lille der inne! Når er det du skal, og hvor langt på vei er du?
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Fantastisk ) Jeg har også sett det flotte bankende hjertet. En herlig følelse!!
Tasselur Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2010 Ja, ikke sant Petrine + spire! Tenk at det som skal bli skal bli små mennesker spirer og gror inni magen. Helt fantastisk! : )
Pogoled Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Oj, så gøy Tasselur! Jeg er 6+0 i morgen, men har ikke UL time før 13. januar. Gleder meg som en liten unge!!!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Ja det er helt utrolig og det vokser og gror i magen min! Og din! At det er mulig er utenfor min fatteevne )
Tasselur Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2010 Snufs, så koselig at dere svarer på innlegget mitt, takk skal dere ha, dropset, petrine og pogoled. : ) Er jo litt på tur om dagen, og har allerede nesten fått forbud av mannen om å se på ekstrem oppussing, jordmødrene og alt annet som kan lokke fram tårene, men jammen kom det en liten i øyekroken nå. Herlig å kunne dele det med dere her inne, blir ennå noen uker til vi forteller det i "virkeligheten". Gled dere til UL i januar, dropset og pogoled, det er utrolig godt å få en bekreftelse på at alt er som det skal! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå