ormeynglet Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Skulle ta det opp, men glemte det, og husker ikke hva slags ingredienser han brukte. Vet han brukte svinekjøttdeig eller noe lignende med noe i og en pølse i midten med salvie-blader rundt det hele. Husker ikke mer!! Noen som var så lure at de tok opp programmet eller husker??
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 jeg har tatt det opp :-) skal sette det på nå jeg, og se på det, og skrive opp.jeg tenkte å gjøre det, for jeg vil lage rosenkål som han gjorde det :-) så jeg kommer tilbake til det....
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 han nevner ikke hvor mye det er av hver,så det må en nesten bare klare å beregne selv. svinekjøtt( så ut som det var ca 1/2 kilo) salt og pepper. riv 1 eple, hakket aprikos,var ganske mye.8-10 stk tenker jeg. håndfull pistasjnøtter,hakkes grovt. riv sitronskall i. grov hakket persille. ta aluminiumsfolie, smørs med olje / smør, litt salt og pepper. legg på salvieblader i møster. legg på en pølse med farse, så en pølse, der kunne en bruke chorizo pølse,legg over mere farse, så pølsa ligger inni. rull sammen.kan ligge et par dager i kjøleskap. stekes på 200 grader i 40 minutter.
ormeynglet Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 Åååhhh, tuuuuusen takk!! Har lett overalt på nettet, og ikke funnet den. Du er en knupp! Da blir det kalkun og tilbehør på Gordon Ramsay-vis i år! Nåde han hvis dette feiler..hehe!!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Syns det så helt genialt ut det med å ta det smøret innunder skinnet. Og bacon oppå etterhvert. Den så så saftig ut. Inni kalkunen hadde han vel løk og sitron også. NAM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå