Pinnus Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Lite futt på prevensjonsforumet, så skriver her i stedet! Går på Cerazette nå, men vil helst ha noe mindre masete som man ikke trenger å tenke på hver dag. Helst kunne jeg tenke meg noe uten hormoner i det hele tatt, men det ser ut til å bli vanskelig. Noe som beskytter i ca 3 år er å foretrekke. Noen erfaringer med disse to, eller evt andre? Bivirkninger? For og imot? Takk for svar!
Junigutt 2010 <3 Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg fikk satt inn p-stav da lillegutten var 8 uker. Er rett og slett kjempefornøyd!! Jeg har ikke merket noe til den, bortsett fra at jeg ikke har hatt mensen siden jeg fikk satt den inn! hæærlig! hehe Ikke var det spesielt smertefult å sette den inn heller. Har hørt at spiralt ikke er noe særlig! Så den anbefales på det sterkeste!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Det kommer litt an på hva man har brukt tidligere...jeg brukte p-spröyte i fem år (hvilket er ett år for lenge, takk takk for den dårlige infoen lege!!) og nå nekter legen jeg har nå å gi meg noe lignende (som gjör at man kan miste mensen). Man får ökt risiko for benskjörhet hvis man bruker det for lenge. Så jeg har liksom brukt opp mine år jeg hehe... Er det noen med erfaring med kobberspiral da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå