Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg var gjennom et hastekeisersnitt med førstemann og fikk beskjed om at når jeg ble gravid nestegang måtte jeg ta kontakt med sykehuset for oppfølging. Vet ikke helt hvorfor - legen snakket med meg to dager etter keisersnittet , da var jeg fortsatt i morfinverden., så husker ikke stort. Men i allefall må jeg antakeligvis ta keisersnitt i dette svangerskapet også, noen som vet om et er en eller to uker før antatt termin de setter opp? Vet det er ulikt fra kommune til kommune.
*under-vidunder* Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Heiii - dette var artig... Bor i skien jeg også..skal ha nr 2, og opplevde presis på samme måte som du gjorde med 1 mann.. Det sise vel at man får litt ekstra tett oppfølging etter et haste snitt, og mener det er rundt ca 2 uker før termin... Jeg har ikke gått til lege ennå, men tenkte ringe hun jordmora ved herkules på mand, jordmødre har alltid bedre tid, og hørt så mye fint om henne... Er bare i uke 8 ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå