Gå til innhold

Når legger du babyen på 7 uker +/- på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har til nå lagt henne samtidig med oss, mellom klokka 22-23 ca.

De siste kveldene har hun sovet fra rundt kl 20 på sofaen, så nå lurer jeg på om vi ikke skal begynne å legge henne i senga da. Er tydeligvis trøtt og klar for kvelden da. Når hun våkner for mat i 23 tida er hun kjempetrøtt, og har ikke en våkenperiode slik hun har på dagtid.

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini her på 9 uker har siden han var 4-5 uker lagt seg et sted mellom 7 og 9, noen ganger blir det senere før han sovner. Merket at han var veldig trøtt og at neste gang han våknet hadde han ikke en våken periode, bare spiste og sovnet igjen, så da skjønte jeg at det nok var han selv som regulerte at nå var det natta :)

han har sine to beste soveperioder de første to gangene på natta, resten av natta sover han 1-2 timer, så gleder meg til litt lengre intervaller. :)

Skrevet

Jeg samsover med lillemann på 8 uker, og han legger seg sammen med meg på kvelden (00-01). Sover litt på armen før det også da. Og da sover vi til 11 :) Med to amminger om natta.

Skrevet

jeg husker jeg la jenten min tidligere på kvelden da hun var 6 uker. Godt å jobbe inn gode rutiner nå. Og iallefall når hun sovner inn for kvelden kl 20.

Ta kveldsstell på henne et fast tidspunkt på kvelden og få en rutine hun vil kjenne igjen, hvis du ikke har det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...