Milla-Mamma til 3 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hei. Er i uke 36 no og har hatt eitt par netter/kvelder med tette kynnere og småvonde. I natt tok det heilt av etter å hatt sex med mannen min. De kom ca med 10-15 min mellomrom og magen var kanonhard og smertene i ryggen gjorde at eg måtte opp på kne ei stund å prøve strekke meg. Gav seg ca i 6 tiden på morgenen. Eg lure fælt på ka dette er? Maserier eller kynnere?
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Akkuratt slik var natten min også, var ute på litt romjulsshopping i går, og magen va steinhard hele dagen, ga seg når jeg slappet av på sofaen, så hadde vi også litt sengekos før vi la oss og magen var igjen steinhard, var skikkelig ubehagelig. og bekkenet var ikke heller noe godt, kan jo vær pga at jeg hadde gått mye på dagen eller at vi prøve en "ny" stilling. men måtte rett og slett ta en paracet for bekkenet, la en pute mellom benene og varmeflaske på ryggen... Jeg er 34 uker på vei på fredag. Så dytter her og håper at noen kan svare oss:)
Milla-Mamma til 3 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 Godt det ikkje bare er meg Men problemet mitt i natt var ikkje bekkenet, men kynnere/maserier som kom tett og var vond. Er dette berre mas el begynnelse på tidlix fødsel? Babyen ligger heilt ned i bekkenet og har gjort da i mange mnd.
venterliten2 Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jysla festligt! Jeg har også hatt det på akkurat samme måte i natt. Måtte opp kl 0200 og hadde vonde kynnere/maserier/modningsrier frem til omlag kl 0630, og da ga det seg for en stund. Ringte føden og fikk beskjed om å ta 2 paracetter og legge meg igjen for å se hvordan det gikk. Fikk heldigvis sovet litt, og da jeg sto opp gikk deler av slimproppen. Har nå vondter med 8-10 minutters mellomrom, men det er ikke så vondt at jeg tror det er skikkelige rier. Jeg blir litt irritert over at det ikke er mer action så jeg kan bli ferdig med dette her!! Termin på mandag, by the way...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå