solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hvor vanlig er det egentlig å få veldig lange sykluser etter p-pille slutt??? Når jeg ikke bruker noen form for p-piller er min syklus opprinnelig på 34 dager. Forrige mnd var den på 45 dager og denne mnd er den på vei mot samme antall dager (er oppe i 38 dager nå) Burde jeg rett og slett gå ut ifra at syklusen min er blitt forlenget????? Eller er dette enda en "uregelmessig" mnd???? Noen som vet eller har noen erfaringer på dette??? Skal sies at vi ikke er veldig aktive prøvere enda, tar livet med ro og håper det skjer noe før sommeren =)))
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Kan virke som det er vanlig! Nå husker ikke jeg hvordan min pillefrie syklus var, men forrige syklus var på 39 dager, og nå er jeg på 23, og har enda ikke hatt EL. Så denne blir også på 35 dager ++... Litt frustrerende med så lange sykluser ja!
Happy87 Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Selv om syklusene deres virker lange så ville jeg satt pris på å ha det under 40 dager vertfall.. Forrige syklusen min (første etter pilleslutt) var på over 100 dager og det går dessverre mot det nå også.. Er på dag 59 idag og har enda ikke fått el (som jeg vet om vertfall) Jeg skjønner deres frustrasjon, men dere får trøste dere med at det kunne vært verre.. Ønsker dere masse lykke til:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er temmelig rolig egentlig i forhold til dette jeg da (denne gangen ihvertfall) men så har jeg levd litt mer og kjenner flere som sliter med både det ene og det andre, så jeg vet jeg er heldig som allerede har to barn =) Jeg bare tenker at siden jeg sluttet på pillene i august så kan det være greit å vite sånn ca hvordan syklusen kan være i tilfelle det klaffer neste gang eller neste gang... vet ikke hvilken pp jeg er i engang fordi jeg ikke har talt dager de første gangene etter p-pille slutt! Masse lykke til med dine sykluser "happy87"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå