**Lykke** Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Vi MÅÅ ha ny seng, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, tenkte 180*200 enten rammemadrass eller kontinental. Noen som vil fortelle meg hva de kjøpte, om de er fornøyd og pris?? Har lest flere tester nå som sier att dyrest er absolutt ikke best, så det var jo kjekt og vite i alle fall:)
Lunapuna1985 Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Vi kjøpte en sånn Jensen Kontinental rammemadrass seng i januar i år. Den har vendbare madrasser. Selve madrassen har en myk side og en hardere side, og er delt i to slik at dersom man er 2 som deler seng så kan begge så det som er best for seg. Overmadrassen har en litt lun side, og en kjøligere side. Ser at Skeidar har rabatt på denne senga nå. Jeg er plaget med veldig mye ryggsmerter, og vi betalte rundt 12.000kr for denne sengen for nesten ett år siden, og jeg har vært utrolig fornøyd.
Lunapuna1985 Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Vi kjøpte en sånn Jensen Kontinental rammemadrass seng i januar i år. Den har vendbare madrasser. Selve madrassen har en myk side og en hardere side, og er delt i to slik at dersom man er 2 som deler seng så kan begge så det som er best for seg. Overmadrassen har en litt lun side, og en kjøligere side. Ser at Skeidar har rabatt på denne senga nå. Jeg er plaget med veldig mye ryggsmerter, og vi betalte rundt 12.000kr for denne sengen for nesten ett år siden, og jeg har vært utrolig fornøyd
Lunapuna1985 Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 oi, her kom det dobbelt gitt... Vi ble også fortalt da vi kjøpte seng at Svane legger mer vekt på eksteriøret til sengene, og det ser man, for de ser jo egentlig penere ut. Mens Jensen satser mer på comfort.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Vi kjøpte Tempur, vi... Fant den til kampanjepris til 20 000kr og har vært kjempefornøyde. Hjalp utrolig godt på ryggen min i forrige svangerskap:)
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Vi har Sultan rammemadrass (180x200) fra Ikea med tykk overmadrass og er veldig fornøyd med den Vi har ikke så mye penger til overs, så Tempur og lignende merker er uaktuelt for oss. Vil uansett ikke bytte ut senga vi har nå Husker ikke prisen nå, men det finner du nok helt sikkert på Ikea.no
**Lykke** Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2010 Sultan rammemadrass altså... hmm, jeg letet på ikea skjønner du, men for meg så det ut som den største størrelsen deres er 160... kunne ikke finne noe større en det, men jeg har gjerne letet for dårlig da
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Kjøpte en svane classic continental (150 x 200) for vel 2 år siden og må bare si jeg elsker den Den har vendbare madrasser, 4 individuelle madrasser framfor en felles og to individuelle som mange andre har. Overmadrass med vinter- og sommerside og lett å få vasket siden den lett deles opp i to deler og den er overraskende lett å legge på etter vask også. Alle trekk er lett å få vasket da de deles opp i enkelt deler og passer helt perfekt inn i en vaskemaskin. Vi betalte 8000 for den da, og jeg ser de har den på "tilbud" til 8000 nå også. De mener vist den koster 15000 ellers i året, men jeg syns den alltid har kostet 8000 jeg da hehe. Hadde jeg skulle byttet den ut igjen hadde det blitt svane igjen, men da eventuelt en større modell.
Lunapuna1985 Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Vi har en Sultan som gjesteseng, riktig nok ikke den tykkeste overmadrassen, men jeg er veldig glad jeg ikke sover i den til daglig. Mulig den hadde vært OK om ryggen min ikke var dårlig. Man bruker ganske mange timer i året i senga, så vi synes det var verdt å kjøpe en skikkelig en.
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Hehe nå ble jeg usikker, Lykke.. Var sikker på det var Sultan 180x200, men det kan selvsagt hende jeg husker feil
Det blide sørlandet! Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 Vi har en Jensen eden kontinental. Senga er pen å se på og superbehagelig å ligge i. Kunne ikke vært mer fornøyd. Prisen er stiv da. Kostet 34000 da vi fikk den i januar.
Herkules Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Vi har Tempur er kjempefornøyd. Merker det så godt på rygg og hofter at det ikke finnes noe bedre for meg. Vi hadde en Sultan fra IKea før, det var en av de dyreste de hadde dengangen, men absolutt ikke noe holdbar kvalitet. Sultan kommer jo i enda flere kvaliteter nå. FØr hadde Ikea egne senge mål som var 80 og 160, men det er mulig de har større utvalg nå
La vita è bella <3 Skrevet 29. desember 2010 #13 Skrevet 29. desember 2010 Vi fikk en sånn Jensen rammemadrass i bryllupsgave hos mine foreldre i fjor (valgte senga sjøl, da;)), 200x200 tror jeg det var, stor og deilig seng med vendbare madrasser. Jeg har myk mens mannen har hard seng. Huska ikke hva den kosta, men ikke av de dyreste. Kjempefornøyd med senga...
Make№4 Skrevet 30. desember 2010 #14 Skrevet 30. desember 2010 Jensen rammemadrass,kjøpt på Skeidar 180x200...ga 11000 for den på januarsalg, men just love it!! forguder senga mi rett og slett...utrolig god liggekomfort. Kjøpte først en på Jysk,skulle være såå bra men kom omtrent ikke ut av den pga ryggvondt...så den ble kassert til fordel for Jensen...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå