Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Når er normalen? Har 8 uker igjen til termin, og magen har senket seg.
Mama88 Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg aaaaner ikke hva som er normalen, men jeg er 33+6 i dag og hos meg har den definitivt ikke sunket Kjenner føtter laaangt oppi ribbeina mine fortsatt
ungmortil3 Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Tror ingenting er "normalt" når det kommer til det. Magen min sank aldri da jeg gikk gravid forige gang. Hodet til lillegutt festet seg aldri før vannet ble tatt mens jeg var langt ut i fødselen.
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Okey Da får man vente og se hva jordmor sier om det 10 januar da Eller om de har noen mening oom det på UL i morgen
vivvi_90 Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Min mage har ikke sunket, og jeg er 38+5 i dag!
2tettebabyer Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 det var kanskje litt tidlig, for med 8 uker igjen så er du ikke høygravid enda, og trodde du måtte gjennom det først før den kan synke. jeg husker ikke så godt fra sist, men magen sank ikke før mot termin... denne gangen føler jeg at den er lav, men samtidig så kommer det enkelte spark eller rumpe langt oppe.... jeg er 35+3... men jeg aner ikke altså og lurer litt på samme selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå