TillaMaria81 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Sønnen min er seks og en halv månede og jeg lurer på om han begynner bli mammadalt. Jeg og faren har delt permisjonen slik at vi begge jobber 50 prosent (er hjemme med han 2/3 dager i uken annenhver uke). Han har til nå overhode ikke skilt på oss (naturlig nok ettersom faren har investert vell så mye tid som meg), men de siste ukene har jeg merket han begynner få mer vilje. Suttrer bevist når jeg kommer inn i rommet (fordi jeg plukker han opp raskere fra gulvet for kos enn faren, hehe) og strekker armene ut mot meg og sutrer når jeg går forbi ofte. Hva kan man gjøre med dette? Jeg blir selvsagt litt smiga:-) Men vil jo ikke ha en unge som kun/helst vil være hos meg. Når merket dere at babyene ble mammadalte og hva gjør dere for å ungå at man som mor blir den "beste" trøsten/foretrukne forelderen?
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Først nå (11 mnd gammel) at jeg merker hun er blitt mammadalt. Men det er ikke sånn at pappa'n ikke kan kose og trøste, men hun vil helst ha meg. Og jeg nyter det! Elsker å være "best" At hun legger hodet ned på skulderen min og gir meg klemmer. Det er så nydelig!
Tulipan2010 Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Rundt 6 uker og han er nå 3 mnd. Syntes ikke det er en ønske situasjon ettersom pappa'n blir lei seg og jeg blir sliten. Vi har vært veldig beviste i jula med at pappa'n tar mye av stellet og det ser faktisk ut som om det hjelper litt. Uansett, han er jo bare 3 mnd så det går nok over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå