Gå til innhold

Flere som bruker soveposene fra ikea her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at man skal ikke bruke noe dyne/teppe osv over disse posene, da de skal være varme nok. Kun pysjamas inni. Og at de passer best i rom med 17-19 grader.

MEN JEG SYNS UNGEN ER LITT KALD INNI DER! Flere som syns det? Vi har ca 19 grader på soverommet hans.. og han ligger oppo saueskinn, og har pysjamas inni posen.

Ser disse posene fra barnas hus osv , de ser jo ut som skikkelig dyne-soveposer, men disse fra ikea bare er som teppe-soveposer.

Bruker dere andre og ha et teppe e.l over i tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker noen ganger teppe i tillegg men det blir ofte for varmt. Men vi 20-noe grader på soverommet.

Skrevet

Bruker ikea sin og er ganske fornøyd:)

Babyen på snart 8 mnd kan ikke ligge kun med den, har alltid dyne over henne enda. Om vi ikke har soveposen synes jeg hun blir kald, og om dyna ikke er over soveposen blir hun også kald.

Så vi har funnet en super balanse der:)

Skrevet

Vi har det forresten ganske kaldt i soverommet, mellom 18 og 20.

Skrevet

Her. Bruker også disse posene (har 3 stk). Er veldig fornøyd. Har flere venninner også som bruker dem og alle bruker dundyne i tillegg. Ellers blir både min og deres babyer kalde. Min gutt er akkurat passe med dundyne over. Har det ca 17 grader på soverommet.

Skrevet

Vi bruker også en tynn dundyne over posen nå på vinteren. Han har ca 17 grader på rommet, så da har vi funnet ut at det er best... Han er varm, men ikke svett eller noe.. Virker som han trives med å ha noe mer tyngre over seg også...

Skrevet

Ville bare nevne at jeg egentlig ikke er fornøyd med den siden den er veldig vanskelig å få på. Trang så det føles ut som man må knekke hendene får å få den på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...