Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Har gått ned 6,3 kilo og har tenkt og spise denne fantastiske suppen til i slutten av januar. Har dog tenkt og tilsette litt kylling enkelte ganger siden dette er sunt og godt!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Gosj...startet du på suppa noen dager før jul? Gått glipp av ribbe og pinnekjøtt du da?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Oppskrift? Dette kunne jeg og ha tenkt meg å prøve. Dog ikke før ETTER jul
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Den opprinnelige oppskriften:2 bokser hermetiske tomater 3 store purre eller spansk løk 1 pk. Mr lee nudler 1 bunt stangselleri 2 bokser grønne bønner (f.eks.brekkbønner) 2 grønne paprika 0,8 kg gulrøtter Kylling eller kjøttbuljong (ca 2 liter, ta 14 terninger fra pk. med 16) Kutt opp grønnsakene og kok alt sammen. Denne porsjonen er stor og holder lenge, men ved behov lager du bare mer. Dag1: Suppe og all slags frukt, utenom banan. Dag2: Suppe og grønnsaker, rå eller kokt. IKKE erter, mais eller tørre bønner. Spis en bakt potet med litt smør Dag3: Suppe, frukt og grønnsaker. (Ikke banan og ikke poteter)I dag skal en ha gått ned 2 kg. Dag4: Suppe og minst 3 bananer, så mye skummet melk du orker. Merker mindre søtsug i dag!Dag5: Suppe og 280-560g biff og 4 tomater. Dag6: Suppe og masse biff og grønnsaker. Dag7: Suppe, grønnsaker, brun ris og usukret juice.Istedenfor biff kan en spise grillet eller kost kylling uten skinn, eller grillet fisk. Kroppen trenger protein!! NEI:Unngå kullsyreholdig drikke, brød og akolhol. JA:Masse vann, 6-8 glass om dagen. Kaffe og te uten sukker. Tranebærjuice og skummet melk.En skal ikke starte på ny diett om en har gått ned mer enn 7,5 kg. Vent i minst 2 dager.Jo mer en spiser av suppa jo mer går en ned i vekt.Ikke drikk alkohol før det er gått minst 24 timer etter avsluttet diett pga fettsamling i kroppen.Etter 3 dager har du mer energi og mindre behov for kaffe. Var drittlei julemat allerede før julen startet så derfor var det ikke noe problem og starte på denne kuren før julen. Har dog tenkt og spise pinnekjøtt på nyttårsaften med familien!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Den kuren gikk jeg på en uke i november:) Kjempegod suppe! Skal ta den igjen i januar/februar:) ...og mai;)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Lurer på hvor mye du går opp når magesekken din fylles med mat igjen da.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Jeg forstår ikke at rikshospitalet tørr å kalle dette helsesuppe.Den er sikkert vanndrivene, og slankene på enkelte, men sånn ellers så er det ikke mye sunt å kutte alt fett og stappe i seg frukt og bananer. Men lykke til, suppa gir nok en kickstart på slankinga.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Ikke HI Første gang jeg gikk på denne kuren, (en ukes kur) gikk jeg ned tre kg den første uka, begynte å spise normalt(uten så mye godis/brus, karbohydrater etc) og gikk ned 2 kg til uka etter. det holdt seg nede i omtrent en mnd, så fant jeg ut jeg var gravid... Nå sist, gikk jeg ned 1 1/2 kg første uka (det var målet, så jeg måtte "jukse" litt for å ikke gå ned for mye) Så gikk jeg ned en kg til uka etter. Nå i jula har jeg kun spist godis og drukket brus og spist møkkamat, så jeg har gått opp 2 kg igjen. Mine kolleger som gikk på den kuren sammen med meg nå sist, har fortsatt ikke gått opp igjen, de er selvsagt mer bevist på kostholdet sitt enn jeg har vært i jula. Man må bare være obs på hva man putter i seg, så klarer men å holde vekta. Alt med måte!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Jeg og gikk raskt ned i vekt på kun suppe, og enda raskere opp igjen da jeg begynte å ete fast føde. Men om du vil ete suppe resten av livet så vær så god. Jeg har meldt meg på Grete Roede på nyåret
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Kan man gå på denne kuren om man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 jeg har hørt mange som har hatt effekt av dette... og det er jo motivasjon om man går ned masse i begynnelsen... Klart på sikt er det livsstilsendring som skal til, det vet jo alle. Men fy, denne skal jeg prøve fra 3.januar.... bort med hengeræva!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Gå ned 2 kg på dag 3??? Høres ikke sunt ut, med mindre man er VELDIG stor! Jeg går ned ca 0.5 kg i uka når jeg slanker meg! Jeg ikke direkte feit, men god og rund, kan man si (unnskyld uttrykket) Lever forresten på 1500 kcal pr dag da... Hvor stor er du HI?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå