Nick2011 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hei, Jeg bare lurte på om noen har vært borti det samme. Jeg er ut i fra mine beregninger 5+3 i dag. Og i dag tidlig tok jeg en CB med ukeindikator som viste 2-3 uker. Den burde ha vist 3+ tenker jeg. Har også veldig lite symptomer. Hadde litt symptomer før, men de har forsvunnet. Testet også positivt 2 dager før IKM og har egentlig stabile sykluser. Men bare lurte på om noen andre hadde vært borti dette og at det har gått bra. Mye man skal bekymre seg over......
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Det samme skjedde da jeg tok CB med ukeindikator da jeg var 4-5 uker. Tror kanskje den viser 3+ om man er 5-6 uker da kanskje ?
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Tror ikke du skal bekymre deg. Nå er ikke disse testene 100% nøyaktig når det gjelder disse ukene. Og ukene er jo ukene fra befruktning, det vil si at du er ca 3 uker fra befruktning, noe som stemmer for deg. =)
Nick2011 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 Takk for svar:) Irriterer meg at jeg tok den testen, men da skal jeg prøve å ikke tenke på det
hildelill Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Hei:) Da jeg tok denne testen sto det 1-2 uker, men når jeg regnet ut fra siste mens var jeg 4+3 om jeg ikke husker helt feil. Jeg satser på at utregningen fra siste mens er mer nøyaktig enn testen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå