Gå til innhold

Tar babyen "skade" av hostingen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt syk å hoster som en gal.. Hvordan er det med den lille i magen da?

Føles ut som jeg skal hoste han ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida de tåler det bra:) Var redd for det samme selv tidligere i høst da jeg hostet 3 uker i strekk. Spurte jordmor om babyen fikk sove og slappet av da jeg hostet til alle døgnets tider. Tenkte det var ubehagelig å være baby å bli ristet hele tiden, men hun fortalte at det gikk helt bra. De er nok ganske så godt beskyttet der inne.

Anbefaler deg å drikke varme drikker for å lindre hosten. Gjerne med mye c-vitamin. Drakk mye varm saft. Er liksom ikke så mye enn kan ta når en er gravid. Forsøkte med solvipect men synes ikke det hjalp noe.

Lykke til:)

Skrevet

neida, men be på dine knær for at du slipper å hoste mer etter fødsel for tro meg, det er helt JÆVELIG!!!!! ikke for å skremme, men du føler at underlivet ditt detter av hver gang du prøver - for du klarer ikke hoste skikkelig....

lykke til og gjør alt du kan for å bli kvitt hosten til fødselen :-) og snik med hostesaft hvis ikke... for det var skikkelig vanskelig å få tak i der jeg fødte jaffal....

lykke te :-)

Skrevet

Hehe, kjenner meg så godt igjen fra jeg gikk med andre snuppa å det kjentest ut som om alt skulle dette ut liksom ;)

Men er ikke skadeli for den lille i det hele tatt :)

Bare skikkeliiiiiiiiiiiiii pyton for mammaen...

Skrevet

Tusen takk for svar :))

Begynte jo å lure litt siden man hoster så mye...

Er jo så kjedelig mens det pågår,

Ja satser virkelig på å bli ferdig med det til mini kommer..

:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...