Gå til innhold

Bivirkninger ved influensa vaksine

Anbefalte innlegg

Jeg tok influensa vaksinen i går. Merket ingen bivirkninger hele dagen. Men våknet i natt med skikkelig stiv arm. Kjente meg helt støl i hele armen og skulderen og var litt øm der som sprøyten hadde blitt satt. Noen flere som har opplevd ettervirkning av sprøyten? De på legekontoret mentet at jeg ikke ville merke stort av denne, da den var litt svakere enn svineinfluensa vaksinen som jeg tok i fjor. Da fikk jeg veldig vondt i armen og fikk influensa symptomer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142717717-bivirkninger-ved-influensa-vaksine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne vaksinen skal visst ikke gi influensalignende symptomer, men det er nok ikke uvanlig å bli litt øm og støl. Tok den selv for snart 6uker siden, men ble ikke støl før etter en uke, var da litt øm noen dager, ellers ingen bivirkninger ;)

Jeg fikk overhodet ingen bivirkninger av vaksinen annet enn bittelitt ømhet på innstikkstedet. Men ømhet og stivhet i arm/skulder er jo en vanlig bivirkning ved alle typer vaksiner, så ville ikke brydd meg noe mer om det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...