kei80 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 men den var veldig svak og kom opp fort men forsvant etterhvert! Håper det kommer flere tester i posten før helgen
kei80 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2010 men blank nr 2! mister snart tro på alt som heter clearblue!
kei80 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2010 selvfølgelig måtte jeg ta en til og det samme gjentar seg!svaaakt kryss som forsvinner etter noen får min!BLÆ! hehe
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Hmm... så irriterende da :/ Du får vente til i morgen og ta en ny test da
DenTredje Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 I samme situasjon som deg her, en svak som forsvinner.. Jeg er nå 6 dager over ikm og pleier ikke gå over... Ny test imorgen! Digital! Hvor er du i forhold til ikm? Lykke til! Håper vi er gravide!
Erle85 Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har også fått en svakpositiv test i dag, den ble for positiv og er det ennå... Men det er ikke clear blue sin, den hadde ikke.. (Har IKM i dag) Krysser fingre for dere Her blir det ny test på lørdag om TR ikke er kommet da...
kei80 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2011 Noe nytt på deg?? jeg får helt blanke strimmler..Venter spent på cb i posten,Vet ikke helt når jeg har ikm da syklusene min er helt på tur,så pleier bare å teste meg med jevnemellomrom( ble gravid sist på en 93 dagssyklus ca) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå