Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Tja... Hvis det er en privatperson som ikke har nummeret tilgjengelig for nettkataloger så kan det være litt vanskelig. Om det er firma så kan du prøve å ta bort de to siste tallene og erstatte dem med 00 å gjøre et nytt søk, da nummeret kan være et internnummer. Det er ingen garanti, men kan være verdt et forsøk. Ellers så er telefonterror.no en fin side.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Slå av nummervisningen på mobilen hvis du har det, og ring opp igjen nummeret. Pleier jeg å gjøre hvis jeg fåt tlf fra et ukjent/uregistrert nummer
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Telefonselgere står ikke alltid oppført. Men om du googler nummeret så kan det stå masse allikevel. Jeg er blitt oppringt av alt mulig av salg. Tar aldri telefonen. Googlet nummeret og vet derfor at det er salg. Privatnummer skal stå oppført.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har hemmelig nummer på min mobil, dvs nr kommer opp, men det er ikke søkbart hos telefonkatalogen, 1881 eller andre søkemotorer, grunnen er jobben min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå