Gå til innhold

Hvor mange dager igjen onsdag den 29/12-10

Anbefalte innlegg

Skrevet

39 dager igjen, håper det går fort:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin på lørdag!! 3 laaaaaaange dager til....

Skrevet

Kan ikke skjønne at det er 60 dager igjen, måtte ukene fly :-)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

53 dager igjen, starte i det små med forberedelser tror jeg ;)

Skrevet

8 dager igjen på meg og:) Begynner å kunne håpe det blir 2011 nå! (Fødte 4 uker før tiden sist...)

Skrevet

her er det 37 aaaalt for lange dager igjen. var på ul for å måle vekst på mandag :) og jordmor sa at han fint kan komme når som helst uten problemer.. han veier nå ca 2600g :D så jeg håper at han kommer like over nyttår ;)

Skrevet

0 dager igjen.. og får beskjed om at " nå mååå du knipe igjen så den STAKKARS ungen din ikke blir den minste i klassen" .. ARRRGH!!

Skrevet

28 dager igjen!

På mandag begynner redebyggingen så smått her :) Vasking, rydding og organisering :)

Herlig!

Godt det nærmer seg nå :)

Skrevet

46 dager igjen her:) Å ting begynner å bli klart i hjemmet:) Nettene blir bare verre og verre syns jeg, masse kynnere og bekkenet forverre seg...men hjelper med en pute mellom benene og en varmeflaske i ryggen:)

Skrevet

31 dager igjen og kan nesten ikke vente :D <3

Skrevet

14 dager igjen, men har en merkelig følelse om at jeg kommer til å gå over termindato ihvertfall... Har begynt å kjenne litt stikninger i livmor, men ingen antydning til rier eller slimpropp for den sags skyld....

Skrevet

19 dager igjen her, og fikk beskjed fra jm i dag om at jeg ikke skal gå en dag på overtid... så innen 3 uker er han her gitt:)

Skrevet

27! Men trodde en stund hun skulle komme i dag! Huff, ikke klart her hjemme, og ikke pakket noe bag! Hun får vente til jeg er klar!

Skrevet

19 dager igjen, og jeg føler meg helt sprekkferdig! Kan ikke forstå at jeg skal bli noe større enn dette her... Puh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...