Gå til innhold

Frisør i Trondheim som tar under 300 kr for barneklipp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av en frisør/salong som ikke er alt for dyr? Altså som ikke tar 360 kr for en barneklipp som tar 5 min? Syns det er så dyrt for en gutteklipp.. Særlig når man har to gutter med kort frisyre, og som nekter at mamma klipper :-)

Skrevet

min frisør, som nok er veeeldig langt fra Trondheim tar 100 kr for barneklipp :-)

Skrevet

Ja sant.... fin pris det da :-)

Skrevet

Vi har kjøpt barberbermaskin og raker gutta våres hjemme :) sparer mye penger på det..nekter å gå til frisør for en barneklipp

Skrevet

Trægården på Ranheim.. 250 tror jeg...

Skrevet

Og eg nekter å bruke barbermaskina på min sønn, så eg betaler gjerne for frisør. Har prøvd et par plasser, men etter en aldeles grusom bolleklipp med skeiv og taggete lugg til under 300 kr fann eg ut at eg gjerne betaler 340 kr hos Nardo Frisør som er veldig flinke til å klippe både voksne og barn. Tar seg god tid og det blir alltid bra :)

Skrevet

jeg drar på ara med guttungen og betaler 150kr .er alltid fornøyd når vi drar derifra =)

Skrevet

Det lurer jeg også på. Har to jenter med langt hår, som klippes rett av. Synes det er horribelt å betale nesten 800 for det. Klipper de ofte selv, men synes det er greit å få det korrigert hos frisør innimellom. Tar gjerne imot tips om flinke/billige på Byåsen.

• 4 år senere...
Skrevet

Gammel tråd, men jeg lurer også ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...