tannimor Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 i bagen til min 1. fødsel ( som jeg pakket ca 6 mnd før termin) hadde jeg pakket ned string truser!!!! Kan se for meg uttrykket mitt da jeg oppdaget hvor teit det var! Nå blir det "granny pants" for alle penga!! noen andre som har noen artige ting de har pakket ned?!!
enda en Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Morgenkåpe... Den tok opp enormt med plass og ble ikke brukt. Den ble ikke med flere ganger, nei.
ullhode Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 En pysj av shorts og singlet.... Særlig at jeg gikk med den, gitt! :-)
2tettebabyer Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 hahahaha string truser :-) :-) herlig :-) hårføneren var det teiteste jeg tok med i og med at det ikke var kontakt på badet. planen var å føne underlivet tørt istedet for å bruke papir, men skulle jeg stå i gangen med buksene nede da?? (egentlig like teit av sykehuset å ikke ha stikkontakt på badet ) men det gikk helt finy med egen dorull å tørke forsiktig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå