ungmortil3 Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Hjelp, nå ble jeg litt redd merket jeg. Gikk på do for og tisse og da jeg tørket meg oppdaget jeg blod på papiret. Ringte føden her jeg bor og fikk beskjed om å se det litt ann, kjenne etter bevegelser osv. Har ikke hatt noe vondt, ikke lekket noe fostervann, ingenting :S.
Februargutten Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Jeg blødde litt i uke 30/31. Var brunlig utflod (føltes MYE ut, men vanskelig å beskrive mengde). Tok en tur innom Ullevål og de sjekket med CTG og ultralyd. Babyen hadde det fint, men jeg måtte ta det med ro resten av svangerskapet. Kjeder vettet av meg, men babyen har det fortsatt bra. Så det trenger ikke å være skummelt, men tror jeg ville ha fått det sjekket. Var det friskt eller gammelt blod?
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Ser du venter tvillinger i februar, det er ikke tegningsblødning du har hatt da?? Det er jo ikke unormalt at tvillinger kommer tidlig, selv om det enda er en 7-8 uker til din termin.
ungmortil3 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2010 Er 34 uker på til torsdag (med tvillinger) så er jo ikke lenge igjen. Men fant ut at det var heller dumt å google fenomenet. Skal inn til sparketest nå . Det var frisk blod og heller ikke mye.
Denishil Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Jeg begynte også å blø, det var i uke 36 men det skyltes en soppinfeksjon jeg ikke visst jeg hadde. Men lillegutt som 1 uke etter jeg begynte å blø, blødde mer eller mindre hele den uka..
ungmortil3 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2010 Det var ikke noen fødsel på gang og det var også veldig bra med begge to så da er jeg fornøyd og satser på 2011 barn . Det ble fullt liv i magen såfort jeg slappet av litt, typsik det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå