Gå til innhold

Til de med termin 23 mars,hjelp meg med en liten ting....!!??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel...jeg har termin 25.mars og er 27+5 uker på vei (87 dager). Bytter uke hver torsdag, så til torsdag er jeg fulle 28 uker :)

Mye mulig du regner annerledes altså, synes støtt jeg hører om ulike varianter...

Hei julekula:)

Jeg har termin 26 mars, og er 27+4 idag :) bytter på fredager.. Etter jordmor så er dette riktig ihvertfall :)

man kan bli noe forvirret da når det er litt forskjell fra person til person.. men jeg går utifra det jordmor har foreløpig ihvertfall.. Må ha ny ultralyd i januar siden 3D ultralyden satte meg fram hele 12 dager.. syns det var mange dager i forhold, så får bare vente å se :)

lykke til alle sammen

Annonse

gå inn på www.babyverden.no, og regn ut hvor langt du er kommet ved å bruke terminkalkulatoren der.

der kan du velge mellom å regne ut fra mensdato, eggløsning eller termindato.

kalkulatoren står på høgre side når du går inn, så kan du bare trykke på kalkulatoren uten å slå inn dato, og da kommer d opp de tre alternativene du kan velge mellom.:o)

eg begynte å bruke den etter ordinær ul, siden eg ble flyttet 3 dager frem. så ble lettere å bruke den og regne ut fra termindato, på hvor langt eg var kommet.

Okei, gikk på babyverden, så da kom opp dette:

I dag er det onsdag 29. desember, og du er 28 uker og 2 dager ut i svangerskapet. Det er 12 uker igjen til din termin, onsdag 23. mars.

Så da går jeg for det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...