Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Er bare 5+4, men går å venter på kvalmen.. Selv om det er utrolig slitsomt og ubehagelig så er det allikevel litt trygt. De sier jo at sannsynligheten for at det skal gå bra øker hvis man er kvalm. Når ble dere kvalme??
Petrine +spire=❤ Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Huff kvalme er pyton, men som du sier er det en flott mening med det akkurat nå ) Jeg begynnte i uke 5. Da var ja superkvalm hele tiden. Nå er jeg 8+6, er fremdeles kvalm, men det er ikke så konstant
hildelill Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Er 6+6 i dag, men fortsatt ikke kjent noe til kvalmen jeg heller:) Men jeg tror nok det er normalt å ikke bli kvalm også.
Ellois Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er 10 uker i morgen og går fortsatt og venter på den berømmelige kvalmen. Det vil si... nå har jeg vel egentlig begynt å gi opp! ;-) Har hatt andre gravid-plager, da. Som har forsikret meg om at det er noe inni der og at det antakelig går greit likevel, selv uten kvalme. Tror jeg leste et sted at sjansen for å få svangerskapskvalme er 50/50. Lykke til videre - med eller uten kvalme! :-)
aliceieventyrland Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Hei! Jeg er i uke 11 og har ikke vært kvalm en eneste dag...har også heldigvis andre og snillere tegn på svangerskapet, men må si jeg har vært litt bekymret også siden så mange er dålige. Hadde en SA i september, og siden det ikke har vært hverken smerte eller blødninger denne gangen satser jeg på at jeg er av de heldige som slipper å spy i tre mnd!! Lykke til videre jenter:-)
Google Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er 5+2 og trodde kvalmen var kommet, men det ser ut som det er omgangssyke. Har ingen andre symtomer, men testen var helt klar, så satser på alt er i orden.
**lucy** Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Å hjelpe meg, så kvalm jeg er!! Er 5+6 i dag, og i natt satte kvalmen inn. Håper inderlig det er omgangssyke, for hvis jeg skal være så dårlig videre så vet jeg ikke hvordan det skal gå. Ligger bare i sengen, spyr, prøver å drikke litt, spyr og sover.. Føler meg litt bedre nå utpå ettermiddagen, heldigvis. Vi er hos svigers, huset er fullt av folk og det er ikke meningen at de skal få vite noe om graviditeten ennå. Må innrømme at jeg bekymrer meg for hvordan dette blir.. Jeg har en femåring og en toåring fra før og var fryktelig kvalm hele forrige svangerskap. Gruer meg og håper inderlig det ikke blir slik denne gangen også! Er det ikke litt tidlig å bli kvalm da? Håpet lever..
tìme'em Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 De andre gangene har jeg vært utrolig kvalm, men har ikke visst om graviditeten før etter uke 6. Så kvalmen må ha kommet etter det, uten at jeg husker nøyaktig når. Håper den uteblir denne gangen, ikke bare bare å være kvalm når man må fly etter en 1 åring dagen lang. Er vel ca 5 uker på vei og kjenner ingen kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå