Gå til innhold

Nesten litt stusselig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, nå er ALT klart til at det blir nye babyskrik i huset. Alle innkjøp er gjort, alt som skal monteres er allerede montert, alt babytøy er vasket osv.. Nå er det faktisk ingenting igjen som trengs å bli gjort - borsett fra litt oppi sykehusbaggen. Jeg som har kost meg så mye med alle forberedelsene, finne ut av både det ne og det andre.. hva er best for babyene osv. Nå er jeg bare en rugekasse som venter på vonde rier. Litt stusselig nesten.. men jeg koser meg :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er...!:) Koselig med babyforberedelser...:)

Her er det litt motsatt... hehe:)

Ble litt småstresset her om dagen da jeg oppdaget att om 7 uker fra hvor jeg er i svangerskapet nå, så var eldstemann allerede født (er i uke 30 nå), og jeg har verken vogn,bilstol eller seng klar...:-o (har så klart gitt bort det vi hadde til guttene, siden det skulle være maaange år til vi evt. fikk en til...;))

Har nesten ikke kjøpt klær heller, og det må vi ha en del av siden vi venter jente denne gangen...;) Da kan hun jo nesten ikke arve lyseblå babyklær etter brødrene...;) Jeg må nok være litt mer effektiv de neste ukene....Men jeg har jo fremdeles ganske god tid...:)

Skrevet

Så deilig og det høres riktig koselig ut:) Når har du termin? Vi begynner å bli klare her også... mangler noe småpell. Håper iallfall jeg får ryddet bort jula:) Tenkte jeg skulle ta det 1.nyttårsdag. Jeg har termin 9. januar, så bare vi kommer i 2011 er hun hjertelig velkommen:) Lykke til med siste innspurt og fødsel:) Ha en fortsatt god jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...