Gå til innhold

Denne ytringsfriheten assssså ; )

Anbefalte innlegg

Dette er jo bare så fantastisk. Lista legges lavere og lavere. Først måtte jeg forklare gjengen her inne at MMR vaksinen faktisk er dyrket på føtale humane celler, med henvising til helse og omsorgsdepartementet.

Så skriver jeg i syrlige vendinger at ytringsfriheten kanskje burde vært kriminalsiert. Da dukker jammen MortenO opp og sier seg enig! Nå vet ikke jeg om MortenO er kjent ved at alle fundamentalistiske systemer i all hovedsak styrter ytringsfrihetene som alle først bud. Man vet jo at når enkle mennesker slipper opp for argumenter så får dette gjerne hårreisende og latterlige utfall. Denne gangen var det altså yringsfriheten som skulle falle, hahaha, hva blir det neste fra dere skepsisfolk?

Sitater fra annen tråd:

"Vet du, MortenO, jeg tror rett og slett du er inne på noe her. Det bør kanskje legges ned forbud mot å kritisere såvel vaksinasjonsprogram som helsemyndigheter. Fått kriminalsiert denne plagsomme ytringsfrihetene en gang for alle ; )"

Anonym

"Ifølge endel her inne så inneholder vaksinen dødelig gift og helsemyndighetene jobber kun for å holde folk syke så Big Pharma tjener penger. Sett i det lysert er jeg tilbøyelig til å være enig med deg. På den annen side så kan slike påstander tyde på at enkelte trekker spekulasjonene sine litt i lengste laget.."

MortenO

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142715777-denne-ytringsfriheten-asssss%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fulgt med på vaksinedebatten her, og er rett og slett sjokkert over lavmålet her.

Anonym, du har rett, lista er lav her- men takket være deg legges lista lavere og lavere. At du i det hele tatt tør å snakke om ytringsfrihet, er bare til å le av. DU, som ikke engang har guts til å bruke et nick engang.

Jeg skjemmes på dine vegne, og det burde opprettes et eget forum her rettet til deg som heter folkeskikk.

FYI: Jeg ble medlem her pga deg, klarte ikke mer

At du klarer å konkludere på den måten når du leser svaret mitt er bare to streker under svaret på hvor lite reflekterte enkelte er her inne og burde ikke trenge ytterligere kommentar.

Jeg skal selvkritikk på mangel av ";)" i et innlegg med ironi, men sett i lys av mitt ganske klare standpunkt i tråd etter tråd her inne så burde du klart å se at dette egentlig er et syrlig og sarkastisk innlegg.

Forøvrig unødvendig å starte enda en innholdsløs tråd på dette forumet. Hvorfor ikke holde deg til den opprinnelige tråden?

MortenO, det er betryggende at du setter yttringsfriheten høyre enn jeg først antok. Jeg sier meg villig til å kjøpe den med at du ironiserte da du sa deg enig i at medisinsk yttringsfrihet burde kriminaliseres. Dette bevitner en modenhet jeg var uviss på om fantes i deres leir.

Flott, Lasse, at du hjelper vennene dine når de ikke klarer å argumentere seg ut av retoriske floker selv. Du er nok en sann venn i nøden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...