Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg lurer på om noen kan si sitt synspungt om dette Er i dag 36 fullgåtte uker akkurat Og dette er mitt 3 svangerskap, første kom over terminen, nr 2 kom på termindag! Jeg har siden uke 5 vert plaget med bekkenløsning, har ikke hatt det så greit. Har hatt d så ille at min ene fot rett og slett ikke har virket :/ Men nå siden lille julaften har jeg vert "syk" i kroppen. Men likevell ikke syk. Har bare ville sovet, blitt sliten for ingen ting. Ikke klart og gå p.g.a. nedpress og ENORME stikkinger i underlivet, vert SUR. Bekkenet har vert HEEEELT i orden (merkelig nåkk). Har rett og slett ikke vert i form i det store og hele til noen ting :/ Har tenkt en del på hva dette skyldes.... Hva tror dere dette er som skjer da?? Ha en fin dag videre
puskiluska Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Hei, jeg har hatt bekkenløsning i begge mine to forrige svangerksap. Ca. 2 uker før fødsel har bekkenplagene blitt helt borte da hodet har lagt seg så langt ned i bekkenet at det har stabilisert bekkenet på plass. Dette kan også gi stikkinger i underlivet. Det at du er sliten og trøtt er også helt naturlig på slutten av svangerskapet. Kan jo tenkes at du får før termin denne gangen siden det allerede nå virker som bebisen ligger langt nede. Spør neste gang du er på kontroll hvordan den ligger! Lykke til!
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2010 Var litt i de baner jeg også tenkte. Lurte på om det kunne ha noen betyndning for at det kansje kunne skje noe snart! Her kjenned det ut som om jeg har en piggtråd langt oppi skjeden :/ Har ikke opplevd dette i mine andre 2 svangerskap :/ Skal ikke på kontroll før den 5 jan... så det er jo ennå noen dager til det da. Og jeg lurer jo nå veeeeldig på hva dette er! Men men.... junior kommer når han kommer
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 Er det ikke noen andre som tror noe???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå