Gå til innhold

veldig vondt på venste side....der eggledar sitter

helixxx

Anbefalte innlegg

Hei;

Lurer på om noken av dåke her har vore plaga med masse "rare" ting etter abortane. Eg har to barn frå før utan komplikassjonar. Deretter 2 SA + 1 MA og etter det: MASSE RART! Menstrasjoner som er kjempestore og vonde, eggløsningar som er kjempevonde (spesielt på venstre side; idag trudde eg eg skulle besvime), gyn som seier at eg "har litt stor livmor (kva betyr det???) og ellers masse rare ting som td sopp på ryggen/magen (vart konstatert ved min MA. Rart!!!!), magesmerter i hytt og pine....og av og til er alt heilt normalt. Begynner å lure på om eg har endmetriose, men det skulle jo medføre at det er vanskeleg å bli gravid; eg har jo berre vanskeleg å halde meg gravid.

Blir lei. Eg ser jo normal ut og alle trur at alt er normalt, men eg føler at noke er rart. Kva er det?

Og: tør eg prøve igjen? Kanskje ting blir endå rarare då....har bestemt meg for å uansett vente til seinvåren pga ny jobb i sommar. Og så må jo mannen overtalastr. Akkurat no så skjønnar han ingenting av meg, og han har ikkje lyst at eg "skal bli lei meg igjen".

Lykke til alle prøvarar og "inkubatorar" her inne! Eg beundrar dåkar pågangsmot!

Fortsetter under...

Hei! :)

Trur eg ville ha snakka med lege om dette, om ikkje anna så berre for å bli beroliga.

Mi erfaring er iallefall at ein lett kan gå og "gnaga" på ting som ein sjølv opplever som rart, men som legane meiner er normalt. Og når ein då er inne i dei tankane er det ikkje alltid like lett å snu...

Likevel må jo legen ta deg på alvor, og lytta om du er bekymra for noko, då.

Masse lukke til! :)

Jeg hadde alltid vondt i magen etter abortene mine, i månedsvis. Husker jeg satt i trappen og grein en gang fordi eggløsningen etterpå gjorde så vondt, og jeg har ellers aldri vondt i magen. Det var smerter i hytt og pine, men det gikk seg til etter noen måneder. Jeg velger å tro at det er en stor omveltning for kroppen å bli gravid, og så måtte nullstille seg, for så å gjøre seg klar til et nytt svangerskap.

Det er sikkert lurt å ta en liten pause i prøvingen. Det er tøft psykisk å prøve å bli gravid igjen, og ikke minst å være det. Ta ekstra godt vare på deg selv i tiden fremover, og ta en ny statusrapport om noen måneder. Da vet du om du orker å prøve på ny. Du har to barn fra før, og det er både på godt og vondt. Det er godt å allerede ha fått det til, men det er sårt å se på de eksisterende barna og innfinne seg med at man ikke skal få fler...

Hvis du velger å prøve igjen, så husk på at du har to vellykkede svangerskap bak deg, og at det plutselig går bra igjen. Jeg fikk en datter i sommer etter tre mislykkede forsøk. Jeg lurte en stund på å gi opp prøvingen, men er veldig glad i dag for at jeg gjorde et forsøk til... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...