Gå til innhold

Ei lita jente er født...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Er ei stund siden jeg har vært her inne og fulgt med på hvordan det er med dere!Håper svangerskapene går bra, og at dere ikke har alt for mange "plager" å stri med=)

Vår jul ble ikke akkurat slik vi ønsket oss. Etter å ha ventet ei god stund ble jeg endelig gravid i sommer, og gleden var så stor!!!Men det var ei lita frøken som hadde det veldig travelt med å komme ut! Vi ble i full hast fløyet til St. Olavs Hospital i Trondheim i slutten av november. Der ble jeg innlagt, og lå så stille jeg bare klarte i flere dager, men den 2. desember bestemte hun seg for å komme ut!

Var da i uke 22. Fødte verdens nydeligste jente på 435 gr, og 27 cm lang! Hun var så perfekt og fin!!! Lignet veldig på storesøstera si=)))

Dessverre var ikke livet hennes til å redde, hun ble født 2 uker før de kunne prøve å redde henne! Vi hadde henne hos oss i 2 dager før vi la henne ned i ei lita kiste. Begravelsen har funnet sted på vår hjemplass, og nå sitter vi igjen med en så altfor stor sorg!!! Heldigvis har vi de beste minnene, og masse fine bilder av ei helt perfekt lita tulle!!!=)

Så nå venter 2011 på oss...spørsmålene er mange...men kanskje dette er vårt år!=)

Ønsker dere alle sammen masse lykke til videre! Jeg kommer innom for å følge med dere!=)

Godt nyttår!=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142715515-ei-lita-jente-er-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...