yeah:) Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Var på sykehuset i dag. Hodet er festet:)....Vil det si det nærmer seg da eller? Æsj, og så viste det seg at jeg har for mye fostervann....så jeg må ta en test i morgen for svangerskapsdiabetes....off, får ikke håpe jeg har det!! Æsj, føler meg litt dum nå. for jeg er normalt ganske sunn av meg, og trener mye. Men må innrømme at jeg har vært litt vell glad i det søte dette svangerskapet....og har ikke orket så mye fysisk aktivitet
KmammaK Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Håper det går bra og at du ikke har det:) Men lurte på hvordan de fant ut du har for mye fostervann?
Bompibjørnen *født* Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Hodet kan feste seg lenge før fødsel..trenger ikke bety no. Men ja, hvordan fant de ut at du hadde mye fostervann? Ultralyd?
Oktobergutt2010:) Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Hadde masse fostervann jeg også.. Men det ble aldri nevnt på ultralyd noen av gangene. Vannet mitt gikk 3 ganger, 1 før fødsel, 1 akkurat i det riene startet og en siste gang i det han kom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå