Gå til innhold

Har termin i dag og er syk..Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig forkjøla,tett i hele hodet og er rimelig slapp:s men det jeg lurer på er om det er noen som kjenner noen som har vært skikkeli forskjøla når fødselen har startet eller som har opplevd det selv?

Jeg vil helst ikke at lillepia kommer før vi er over i januar,derfor ble jeg egentlig litt glad da jeg kjente symptomene bre seg over meg her forleden for jeg tror jeg har vunnet litt tid:p

Men så var det noen som sa at fødselen kunne starte uansett om man er aldri så syk,men det tror jeg lite på siden kroppen trenger all den energi den kan få når man skal gjennom fødselen,som for min del har forløpt på 4 timer på nr 1 og 2,5 timer på nr 2 og jeg takler IKKE en så rask fødsel denne gangen om jeg må gjøre det i den tilstanden jeg er i i dag:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg tror nok at babyen i magen gjør som h*n selv vil med ankomsten sin.

Vet at min mamma var kjempe forkjøla når hun ventet meg, og som hun selv sier det så hostet hun meg ut. Med cosylan (hostesaft) flaska gjemt under puta så ikke jm skulle se den..

Husk at kroppen din henter frem super kreftene når tiden er inne.

Det går nok bare bra!

Lykke til.

Skrevet

kjenner ikke jeg har noen ekstra krefter i dag i allefall,men jeg håper det ikke skjer noe før vi har passert nyttårsaften:p Derfor jeg lurer på om det er noen som har vært skikkelig forkjøla med rennende nese og feber når de har fødd, blir jo såå mye tyngre med tanke på pusteteknikk og sånn:s

Skrevet

Uff da xherax! Dette hørtes virkelig ikke kjekt ut. Jeg aner ikke hvordan det er med fødsler når en er syk. Babyen vil vel ut når den har bestemt seg for det, uansett hva mor sier, men kan jo være at kroppen styrer det der litt også..

Du må uansett ha riktig god bedring! Håper den lille lar seg vente på til du er frisk og rask igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...