Gå til innhold

I dag er det 3 uker siden jeg fant ut jeg er gravid, og 3 uker uten røyk...

Anbefalte innlegg

...må si det har gått over all forventing å slutte å røyke;)

men tiden går sakte, er 7+1 i dag, og skulle ønske tiden frem til 12 uker hadde gått litt raskere. Skal på tidlig ul neste uke og gleder meg til det ;)

Men er mye mindre kvalm nå, har vært uggen og kvalm siden før jeg tok testen, men siste dager veldig lite. Er jo greit å slippe kvalmen, men vi leter jo etter symptom i desse dager...(!) og er fortsatt like øm i puppene;)

Fortsetter under...

Så flink du e...:D kjempebra... Stolt på dine vegne. Får håpe du ikkje begynne etter fødsel da, som det virke som mange som gjør... Gratulere så mye med spire i magen<3

Gratulerer!! Med både spire og røykestopp. Jeg og syntes det var utrolig lett og stumpe røyken etter å ha sett to streker på g-test... :)

Heldigvis!!

Jeg gleder meg også til 2 tri....Tiden går så utrolig saaaaakte her....

Er 7+5 idag og kvalm stort sett hele tiden.... :( Men det er vel et godt tegn,sier de...

Er var på lukter...mat lukter...å det lukter det jo overalt i disse dager...

hopper innom fra bligravid :) Sluttet å røyke for 1 mnd og 1 dag siden , er stolt av meg selv :) var i grunnen lett å slutte når man har verdens beste grunn til det! kanske jeg blir gravid fortere og større sjangse for et friskt barn :)<3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...