Gå til innhold

En liten blødning...Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På selveste julaften hadde jeg EL. Vi hadde sex på lille julaften...Ikke noen flere gangerdenne pp pga sykdom... Så jeg har lite troen på at det klaffer denne gangen...I går altså, 27. des. hadde jeg en liten blødning. Det kom ihvertfall litt rødt på papiret og bitte litt i trusa. Hvorfor kan det komme slik liten blødning? Er det fordi egget ikke festet seg elller er det nettopp det det har gjort? Noen med noen erfaringer?

Lurer veldig liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man vet jo ikke sikkert, før du tar en test. Det kan bety en festeblødning, men trenger ikke være noe mer spesielt heller.

Skrevet

Trenger kanskje ikke bety n som helst, men du vet: man analyserer alt som skjer i jakten på symptomer. Har liksom ikke troen på denne pp, siden vi kun rakk å kose oss en eneste gang føre EL. Derfor blir jeg litt ivrig når jeg finner en liten blødning.

Hmmm, ikke lett det her. ...

Skrevet

nei, skjønner det kjempegodt... Men vil ikke gi deg falske forhåpninger. Er så mange som skriver, "ja, du er sikkert gravid, akkurat det skjedde med meg når jeg var gravid med både 1, 2 og 3..." osv osv. Vet hvor stor skuffelsen kan være når man da tester negativt, så vil liksom ikke si noe helt sikkert til deg, for det vet jo ikke jeg engang. MEN, det kan faktisk være et tegn på at du er gravid =D

Skrevet

Tusen takk, du vet hvordan det er du....

Nedtur etter nedtur....

Vi får se...Får vel "svar" på det i løpet av ca 2 uker.

Skrevet

hehe, du får i allefall ha masse lykke til :) skal krysse alle fingre for deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...