MF878 Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Noen som har opplevd at mensen er forsinket etter forsøk? Måtte avbryte forsøket da ingen egg ble befruktet. Fikk mensen 10 dager etter egguthenting. Nå venter 2dre mens som skulle komme for 5 dager siden. Ingen tegn på graviditet og negativ test... Vet noen om mensen blir ustabil/forsinket pga behandlingen? Hvor mange dager kan det være? Skal komme i gang med forsøk nr. 2, men først må ha mens Takker på forhånd til alle svar... Og fortsatt god jul til alle.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Etter det ene avbrutte fryseforsøket vi hadde endte jeg på 35 dagers syklus. Hadde vanligvis 26-28 dager. Kan nok forstyrre en del disse medisinene ja. Lykke til neste gang!!
popstar Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Samme her, er på syklusdag 33!! Lenge over min vanlige på 26! Jeg hadde derimot sen el, jeg tempet, så vet det. I morgen er det 2 uker eksakt siden tempen gikk opp, så da burde den komme. Tok test i går, negativ. Det som derimot har vært annerledes denne gangen er at jeg fikk først ømme bryster for to dager siden(og de er minimalt vonde), pluss at jeg har hatt ganske så mensverk de siste ti dager kombinert med ryggvondt. Men jeg innbilder meg intet, negativ test er negativ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå