Mammapudding Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Er kvalm, ca 3-4 dager etter EL. Det samme skjedde sist mnd også, så gravidtegn er det neppe. Nå tester jeg ikke etter EL men både sist mnd og denne gangen hadde jeg masse slim i den tiden el-kalkulatoren beregnet EL. Denne gangen beregnet den EL 25.desember, men jeg tror kanskje det ble 24. Hadde masse slim 22., 23. og litt 24...nå er det helt tørt, så tror i alle fall at EL har vært. Sist var jeg kvalm i 3 dager tror jeg før det gikk over. Er det noen andre som har det slik etter EL?
lykkeliten1 Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Det hender at jeg er litt kvalm rundt EL ja....
Mammapudding Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2010 Veldig plagsomt i grunn Og siden det var slik sist også og jeg ikke var gravid da så ser jeg på det som et dårlig tegn Enda 11 dager igjen til IKM :S
Metti er håpefull Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Ja eg e kvalm en dag eller to etter EL !! Utrolig kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå