Gå til innhold

Mistet allikevel...

Barbarella og froskebarna

Anbefalte innlegg

For en uke siden fikk jeg overraskende se hjerteslag på ultralyd (de trodde jeg hadde en MA). I går slo ikke hjertet lenger.. Nå skal jeg ha utskrapning.

Synes dette er så utrolig urettferdig!! Dette er min 3. MA i tillegg til en exu.

Vi prøver igjen med en gang jeg har fått

mensen igjen. Og så skal jeg få utredning for habituell abort. Håper de finner noe slik at vi kanskje kan gjøre noe for å forhindre det neste gang...

Fortsetter under...

Så trist! Satt og leste her i går kveld for første gang og da leste jeg din historie. Ble så glad for deg da jeg leste de fant et bankende hjerte likevel, og så nå dette. Så ufattelig synd at du må gjennomgå dette enda en gang til! Håper så inderlig at de finner et svar på hvorfor det skjer.

Stor trøsteklem fra en annen som har mistet for mange ganger.

Tusen takk for svar. Nå er utskrapningen over og jeg er ikke kvalm for første gang på maaange uker. Det er deilig midt oppi dette.

Har du fått utredning pga dine spontanaborter?

Jeg prøver å se fremover og har troen på at vi skal få et barn til. Vi har jo klart det en gang...

Og heldigvis blir jeg ganske fort gravid, så jeg håper jeg sitter med en positiv test innen noen måneder.

Hei Lunapuna,

har vært litt forskjellig lengde på svangerskapene - fosterene har dødd ved ca 5, 9 og 8 uker, og vi har oppdaget det og avsluttet svangerskapene ved 11, 12 og 9 uker. Exuen ble oppdaget ved 6 uker.

Regner med at det er en grunn til at det skjer gang på gang (bortsett fra exuen - det må jo være bare uflaks...).

Gutten vår er jo i grunnen unntaket her! Håper på et nytt unntak snart... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...