2tettebabyer Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 jeg lurer på om magen min alt har sunket... er 35+2 og synes den er veldig lav og hengete, var inne å så bildet som var tatt på termindato av magen min sist og den var høyere enn bildet tatt i går... fødte 11 dager over sist... kan mage allerede synke så tidlig?? og synker den fortere andre enn første gang?? trodde det egentlig var omvendt med tanke på festing av hodet. noen med erfaring?? eller noen som vet??
Klar:) Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Jeg er også annengangs og er i dag akkurat 36 uker på vei. Andre har i et par uker kommentert at magen min har sunket. Ble ganske bekymret da jeg ikke ønsker fødsel enda, og tok det opp med jordmor på en kontroll. Hun var helt tydelig på at det ikke var sammenheng mellom mage som synker og snarlig fødsel. Det betyr bare at kropp og baby gjør seg klar for det som skal skje senere. Min baby ligger godt nede i bekkenet, og var på siste kontroll for en uke siden nesten festet. Mange babyer fester seg ikke når man er fleregangsfødende grunnet større plass. Lykke til;)
2tettebabyer Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2010 oj, takk for svar :-) jeg vil ikke føde riktig enda jeg heller, så godt å vite at det ikke er sammenheng. men fra midten av januar så kan hun bare komme :-) det er ikke så veldig lenge siden sist jeg fødte, så kroppen vet vel hva den skal denne gangen :-) har hørt om andregangs som har masse tegn på nær fødsel, men som likevel drøyer helt til termin, så tror nok ikke hun kommer noe før tiden... lykke til du og .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå