Beibi2014:) Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Og vi er så lykkelige.... Fødselen startet med regelmessige rier 18 desember. Dro til fødeavdelingen, men da vi kom dit ble det helt rolig så vi snudde og dro hjem igjen. Etter et par timer tok riene seg opp igjen med ca 17 min mellom. Ringte da til føden som sa jeg enda kunne vente lenge med å dra hjemmefra. Jeg fikk en veldig ubehagelig magefølelse og ba om å få komme med en gang. Vi kom til føden kl 1200 19 desember, da begynnte riene å komme veldig tett og jeg fikk pressetrang. Rakk å overbevise om at jeg trengte en fødestue. Det var veldig bra for 50 min senere var gutten født. 4350g og 52 lang:) Etter en heftig, intens og fantastisk fødsel har jeg nå en nydelig sønn som jeg elsker. Måtte sy noen sting og har hatt litt vondt med etterrier og sånn. Ammingen går strålende, han er veldig glad i mat. Ønsker dere som venter lykke til 0g jeg håper dere får en slik drømmefødsel som meg:) Det er helt utrolig følelse å bli mamma igjen. En utrolig babylykke:)
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Det høres ut som en bra fødsel ja Gratulerer så masse med gutten! Kos dere masse fremover, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå