Gå til innhold

Hvor lenge blødde du etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. hvor lenge? Er på tredje uka her, det begynner å minke heldigvis, er skikkelig lei nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde i 5-6 uker. Men det ble mindre etter 3-4 uker. Så kunne det gå en dag eller to hvor det stoppet opp, for så å begynne igjen. Du regnes som ferdig om du går 2 uker uten blødning overhodet

Skrevet

Ca 6 uker, men mye mindre de siste to ukene.

Skrevet

5uker. Men de siste par ukene var det mer sånn brunt slim :

Skrevet

det er 5 uker siden fødsel og jeg sluttet å gå med bind i dag! Jippi!! men siste uka..nesten to har det ikke vært noe særlig med blod.. bare sånn gugge (sårvæske?)... godt å kjenne at ting begynner å normalisere seg der nede.. :)

Skrevet

jeg sluttet og bli etter 9-uker;/ følte at det aldri gikk over..

Men nå er jg blitt så vant medbind at jg ikke tørr og gå uten,hihi..

Skrevet

6 uker, og fikk mensen 8 uker etter... så da blei det bare 2 uker pause...

(flaskebarn)

Skrevet

Jeg blødde i ca 5 uker, så gikk det over til litt sånn ekkel slimutflod. Hadde et par dager innimellom der da det ikke kom noe. Var helt ferdig etter ca 7 uker.

Skrevet

4-5 uker

Skrevet

Blødde bare i 3 uker. Men hadde en utskrapning andre uka som gjorde at jeg ikke blødde lenge for fikk tilbake mensen en uke etter der igjen!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Blødde i 2 mnd, men hadde en hinne som satt igjen,så når den var borte opphørte blødningen etter 2-3 dager! Så fikk jeg mensen 4 dager etterpå...deilig..hehe

Skrevet

Denne gangen blødde jeg bare en drøy uke, deretter noen dager med lysebrun utflod, og - ferdig!

Mener å huske at med førstemann varte det etpar uker lenger, så var gledelig overrasket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...