Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag gjorde jeg det slutt med bf.

Vi bor i hans leilighet.

Han påstår at jeg ikke kan flytte ut med snuppa mi før vi har vært til mekling...

Stemmer dette?

Jeg finner ikke noe på nettet, kun etter at samværsavtale er underskrevet...

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er da vel ingen regler for det? Men jeg tror jo kanskje mekling på et eller annet nivå kan väre greit uansett, det kan jo hende det likevel er noe å redde hos dere?

På den andre siden kan du jo pröve å sette deg i barnefarens situasjon, tenk hvis han hadde tatt med seg barnet ditt og flyttet...jeg hadde fått totalt panikk, så jeg skjönner hvis han forsöker å holde deg der en stund...kanskje dere burde fått snakket med noen?

Dette er ikke ment som noen pekefinger på noen som helst måte, og jeg håper det går bra med deg! :-)

Skrevet

Samlivsbrudd er samlivsbrudd. Tviler sterkt på at du ikke kan flytte ut før etter mekling som han sier...

Jeg flytta fra faren til min eldste før samværsavtale ble undertegnet. Hvor gammel er barnet? Det er jo noen regler rundt barnets alder og samvær også om jeg ikke husker feil....

Skrevet

Barnefar har jeg lite sympati for da han ikke har gjort noe som helst under svangerskapet eller etter fødselen.

Hva vi damer føler er noe helt anna enn hva herrene føler. Det er ihvertfall min erfaring.

Bf her skal kun ha med seg moroa, ikke har han bytta bleie på minst 4 mnd, ikke vært med på trilleturer, ikke vet han noe om hennes rutiner. Kjenner ikke når hun er trøtt, sulten eller sliten. Han aldri matet henne, eller lagt henne, eller stått opp med henne. Han har løftet henne opp av senga to ganger, begge gangene har jeg vært ute og hun har våknet. han fikk henne ikke til å sove igjen...

Det han har bidratt med er å vise en rygg. Han har kun spilt de siste året vi har vært sammen. Jeg har levd i håpet, men innser at det ikke blir noen endringer så lenge vi er i samme hus.

Snuppa er forresten 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...