Gå til innhold

Sverre Olav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så utrolig flott! Men blir det for kongelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre forslag i samme stil?

Skrevet

Det er jo kongelige navn, men det går jo bra :) Synes personlig ikke at Sverre er så fint. Synes det er litt hardt. Olav er et kjempeflott navn. Ville ha gått for Olav! ;)

Skrevet

Sverre Olav = knallflott! Synes ikke det blir for kongelig, det er jo ingen av våre kongelige som har den kombinasjonen akkurat nå.

Sigurd Olav

Håkon Olav

er også kjempefine.

Skrevet

Ikke veldig glad i dobbeltnavn personlig, men kombinasjonen er fin den. Begge navnene er aldeles nydelige! :D

Skrevet

Fine navn begge to, men jeg ville muligens snudd på dem og sagt Olav Sverre. Eller..... Begge muligheter funker!

Ikke for kongelig, selv om begge er skikkelige, trauste kongenavn.

Skrevet

Olav er gankse fint, liker ikke Sverre. Synes det klinger rart. De fleste vil nok få kongelige assosiasjoner når de hører det, men synes ikke det er FOR kongelig, dessuten er vel ikke slike assosiasjoner noe negativt?

Skrevet

Uttalemessig ble det rene kondistesten! Sverre Magnus derimot er fint :-D

Skrevet

Likte navnet veldig godt! Kongelige assosiasjoner gjør vel ingen ting. Prins Sverre Magnus bruker bare Magnus til vanlig, og det er ingen i kongefamilien som heter Olav nå.

Skrevet

Selv synes jeg ikke det er vanskelig å uttale heldigvis, det har jeg virkelig ikke tenkt på. Er ikke så mange stavelser. Synes det klinger bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...