Gå til innhold

6 uker på torsdag og veide henne i dag, 3940!

Anbefalte innlegg

Skrevet

de som jobber der sa at kurven hennes gikk ganske mye ned...

men jeg skal på ordentlig kontroll i begynnelsen av jan. og vi skal sjekke igejn da.

er dette veldig avvik??? noen som vet?

:) takk!!

ps:hun er veldig fornøyd og gla, amming går greit. kanskje vært litt stressa i d siste. og på kveldene føles d ut som jeg har lite melk, men på mårran igjen strømmer melka:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun veide 3670 da hun ble født.

og var nede på 3415 på 3.dagen.

Skrevet

Jeg syns det hørtes litt lite ut, de små skal i gjennomsnitt gå opp 100-200gram i uken den første tiden. Måtte se i helseboken nå, og her var mini 6210 når han var 7 uker (4030 når han var født)

Skrevet

Om hun spiser, er fornøyd og glad, og våken og med når hun er våken så er det et bra tegn.

Mi jente var 4200 når hun ble født, gikk ned til 3720 til dag 3 og på 6 ukers kontrollen var hun 4700.

På 3 mnd kontroll veide jenta mi 5300. Hun er med andre ord ikke så stor, men en slank baby som er veldig blid og fornøyd. :) Jeg skal og på en ny kontroll over nyttår for å se om hun legger på seg etter sin egen kurve, eller om vi skal begynne med noe ekstra mat. Jeg er ike så bekymret på grunn av overnevnte ting, men helsesøstra ønsket å følge mede, for sikkerhets skyld. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...