fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Klokken 10:51 idag kom vår lille prins til verden 2 dager før ultralydterminen, men på min menstermin. Han var 3345 gr og 50 cm lang. 34.5 i hodeomkrets. Helt perfekt Gikk 5 timer fra første rie til han var ute. Hadde en fin fødselsopplevelse, selv om det selvsagt var vondt. Måtte kjøres i ambulanse fra jordmorkontoret utenfor der vi bor og til sykehuset. Tidsmessig gikk denne fødselen mye fortere, men jeg vil likevel karakterisere min første fødsel nærmest som en styrtfødsel, og denne som en rask fødsel. Det gikk ikke like fort på slutten med denne karen her. Skal komme med en mer detaljert historie senere. Nå koser vi oss bare på barsel. Gleder oss til å reise hjem imorgen Lykke til dere andre som skal i ilden snart. *sender fødestøv*
Reese Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Oi, graulerer så masse kjære deg så bra at alt gikk fint. Misunner deg nå med barnet utfor magen. Fødestøv mottas med stor takk Er veldig spesielt når man ser nickene til dem man har fulgt hele svangerskapet plutselig forteller dem har født Klem*
:o) :o) :o) Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Gratulerer så masse!!! Så bra at fødselen gikk så greit. Kjenner jeg er litt misunnelig når jeg leser om dere som har født nå, er SÅ klar for å få ut min lille nå.. Men satser likevel på å vente en uke til, så det blir 2011 barn! Kooos deg masse, og gratulerer igjen!
2tettebabyer Skrevet 28. desember 2010 #8 Skrevet 28. desember 2010 oj, plutselig så fødte du ja :-) gratulerer så mye med gutten og kos dere masse :-)
KmammaK Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 Se der ja! Da var du også i mål:) så kjekt å høre alt. Gikk bra, selv såpass raskt! gratulerer så mye med en liten prins!! blir spennende å høre din historie
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 28. desember 2010 #10 Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer så masse med lille prinsen! Godt å høre at du hadde en fin opplevelse, og at du kom deg vel fram til sykehuset Gleder meg masse til å lese fødselshistorie! Koos dere på barsel og videre hjemme
nr 4 i magen på overtid Skrevet 28. desember 2010 #12 Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer med lillegutt:) Kos dere masse masse:)
snupp86♥ Skrevet 28. desember 2010 #13 Skrevet 28. desember 2010 gratulerer med den lille prinsen... godt å høre du hadde en fin fødselsopplevelse...
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 28. desember 2010 #14 Skrevet 28. desember 2010 Gratulere med godgutten
Alvasmamma Skrevet 28. desember 2010 #15 Skrevet 28. desember 2010 åh, gratulerer så masse !!!! heldige deg:) FOR en fantastisk avslutning på året 2010
Mama88 Skrevet 28. desember 2010 #16 Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer SÅÅ masse, vestlandsfanden!! =D Det var litt rart egentlig, jeg var her inn i går kveld bare noen minutter før du skrev.. Og i natt begynte jeg plutselig å tenke på deg, og var overbevist om at NÅ hadde du fått lillegullet =) Sa det til samboeren min, og han foreslo at jeg skulle skrive til deg her inne når jeg våknet- for å se om følelsen min var riktig Hehe. Igjen, gratulerer såå masse, kos deg masse fremover
<3 duracellkanin <3 Skrevet 29. desember 2010 #17 Skrevet 29. desember 2010 Gratulerer så masse!! har ikke vært så mye inne her de 2 siste dagene.. og når jeg logget på nå så begynte jeg å tenke på deg! så jeg søkte på om du hadde skrevet noen innlegg de siste dagene hehe.. (må jo følge med litt) igjen: GRATULERER så mye!!!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #19 Skrevet 29. desember 2010 hmm.. jeg skrev da vitterlig et innlegg her igår, men det ser ut til at det ikke kom på "trykk" Uansett (jeg prøver på nytt): Tusen hjertelig takk alle sammen for gratulasjoner. Jeg ble nesten litt rørt jeg, eller kan det være barseltårer? Dere er så søte og snille. Så koselig å høre at noen faktisk har tenkt på meg. Tankene har tydeligvis kommet godt med, så jeg skal tenke tilbake på dere:) Vi kom hjem igår, så da fikk storesøster på snart 15 mnd hilse på lillebror som har fått navnet Johan. Hun var ikke så interessert, bare litt. Hun pekte på han og sa "beb", klappet han forsiktig på hodet og rugget litt på vugga. Ellers sprang hun bare rundt som om ingenting skulle skjedd. Idag fikk han til og med et suss på hodet. Hun virket så utrolig stor plutselig, og hun var selvsagt mye tyngre å løfte på enn det jeg kan huske. Ellers går alt greit så langt. Nå sover han litt i vugga si. Det eneste som har vært kjipt er amminga. Det har vært så grusomt vondt, ja like vondt som de verste riene nesten. Var ikke i nærheten så vondt sist gang. Så jeg var nesten på nippet til å gi opp allerede igår.. helt til vi fant noen ammeskjold i skapet som jeg hadde på lur fra sist. De funket kjempebra og det var en stor lettelse. Som sagt fødselshistorie kommer etterhvert. Ønsker dere alle lykke til når det blir deres tur. Jeg sender dere masse fødestøv!! klem
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. desember 2010 #21 Skrevet 29. desember 2010 Åh, så fint at alt har gått bra!!! Gratulerer! Kose dere nå) (Koker for øyeblikket mine ammeskjold for sikkerhetsskyld, hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå