Gå til innhold

SKIKKELIG vondt!! 11dpo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stikker og river i høyre side i det eg vil si er eggstokk/livmor! og det skyter ned i foten..

Erfaringer?

Har hatt det før rundt El, men det har eg ikke nå. Tok en el test og den var veldig negativ. Kan eg håpe på en spire??? :D:D:D

Symptoman! hehe.. Ømme brystvorter, skikkelig vondt i korsryggen, trøøøtt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme symptomer som deg :P Også kvalme i dag.. Tok en test i ettermiddag, men den var negativ :/ Har IKM rundt 28. Har vel nesten funnet meg i at jeg ikke er gravid da ;-( Med mindre hcg nivået er lavt. Vet ikke hvordan d er med testing før IKM, jeg? Skulle en dag fra, eller til bety så mye da?

Håper du har en liten spire der inne Crys@l :D Når skal du teste?

Skrevet

Prøver å huske på sist mnd og da var det i grunn veldig likt. Men vondere denne gangen i grunn.. Ja, de sier jo at man kan teste positiv 4 dager før på Cb sine.. Men noen har veldig lavt hcg nivå.

Jeg har ikm på fredag, så eg er ikke helt sikker. hehe.. eg drar til egypt på lørdag og har mest lyst å bare vente og se om mensen kommer.. men tar nok en test på fredag. Lurer på om de har cb test i egypt. hehe.. Får kanksje ta med en itilfelle. :)

Må si eg føler noe er annerledes. hehe.. men sånn føler eg det hver mnd.. hehe.. jeg er litt tappetafser også og når eg kjente etter i går så virket det som om det var litt ''plugget igjen''. skjønner? hehe.. ikke tappen men veggene rundt. hehe.. jaja.. er vell ikke så mye annet å gjøre enn å vente.. :D

Kanksje du må ta en på morgenurin :) krysser fingrene på at du også har en liten en :)

Skrevet

hei :-)

Ville bare fortelle at murringer, ømhet og støl i lysken når jeg strakk meg var det som fikk meg overbevist om at jeg var blitt gravid. Det var første pp, så var litt bekymret for at det bare var innbilning hehe men neida, testa svaaaaak positiv to dager etter IKM! Så det er håp. Har enda murringer og slikt :-)

Lykke til begge to!!

Skrevet

tusen takk :)

har fått en skikkelig mensen kommer i dag følelse.. :S

Skrevet

Var ingen spire som forårsaket mine "symptomer" denne mnd, gitt :/ Tanta er kommet i hus !! ARG!! Bedre lykke neste år ;)

Masse lykke til til deg, Cryst@l :D

Skrevet

uff.. ja, har en sånn feeling eg og... :S

Jaja.. Nytt år, nye muligheter!! :D:D

Lykke til videre ballerinaen_ :D

Skrevet

Takk takk og masse lykke til du også x)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...