Gå til innhold

All ære til mannen som holder ut med meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

henter isbiter

smører mat

står opp med jenta vår allikevel om han har jobba hele natta

rydder

handler

kjører jenta vår til bhg og henter hu

lager middag

Han gjør egentlig ALT her. Mens jeg sitter på ræva og klikker fordi jeg har vondt, er utålmodig og drittlei av alt. Men allikevel så trøster han meg, koser og stryker og påpeker flere ganger om dagen at han elsker meg.

Har nok verdens snilleste mann. Ja, det tror jeg altså.

All ære til mannen min som holder ut med meg!! Bare 18 dager igjen så kanskje kona som du elsker blir normal igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er:) Jeg skulle virkelig ønske at min mann var som din:)

Skrevet

Hehe, denne signerer jeg :)

Vi har 2 prinsesser fra før å herremannen han står opp om morningen å ordner 6 åringen grei til skola, ordner 1 åringen vår når hun kvikner til, frokost laging, rydder kjøkkenet, tenner på i ovnen å når han får tid selv så setter han seg ned å tar en fotball kamp på playstation 3.... Hehehe

Åh på morningen på selveste juleaften ble jeg vekt til herli frokost med nystekte rundstykker..

*Velsigna heldi å elsker mannen sin*

Skrevet

veldig koselig å lese slike innlegg om snille og hjelpsomme mannfolk :)) Har selv en mann som er veldig snill og hjelpsom, har ikke alltid vært det, men alle kan vel "modnes" litt he he. Vi får prise oss lykkelige for mannfolkene våre :)

Det er ingen selvfølge å ha en hjelpsom mann (selv om det skulle vært det ;P ), så jeg skal i hvertfall prøve å være snill og god tilbake så godt jeg kan. :)

Ha en fin dag :)

Skrevet

:) vi burde vel nesten si til de at vi skryter av de her inne:) jeg er i alle fall ikke flink til å fortelle mange nok ganger hvor takknemlig jeg er.

<3

Skrevet

Hehe, ber alltid om unnskyldning om kvelden jeg da fordi jeg har vært en heks den dagen. :P

Skrevet

Det høres ut som du ikke bare har en snill mann, men også en veldig flink mann:D

Mannen min er helt fantastisk med 3 åringen, men ikke fullt så flink i huset. Han prøver, tror jeg, men han klarer ikke å rydde og vaske slik jeg skulle ønske han gjorde...men har ikke hjerte til å klage på`n, for jeg gjør ikke annet enn å klage, huffe og akke meg over vondter og plager...sitter rimelig stille om dagen med en grusom bekkenløsning og låsning er det vel, og en forkjølelse som ikke vil slippe taket. Bllir gal av hosting, snørring, tungt hode +++++

I går kveld måtte jeg le litt når han skulle lage middag på et kjøkken som ikke ser ut.....i måneskinn....fullt av utstyr (møkkete sådan) overalt, absolutt null arbeidsplass....men han klarte det han...å lage mat altså, uten å rydde....hva skal man si?!

Han lagde i hvertfall middag....

Lykke til, du er heldig som bare har 18 dager igjen...her er det hele 68 dager....hvordan skal jeg holde ut?!???!?!?!!?!?!?

Skrevet

Er bare så vidt jeg har holdt ut dette svangerskapet så langt. Har så alvorlig bekkenløsning at jeg skal ta ks i januar.

Har vært utrolig tungt. Vært dager jeg ikke har klart å gå i det hele tatt og har måtte trappet i meg paracet til den store gullmedaljen. Men hva er det man ikke gjør for disse barna. Er heldigvis verdt det til slutt. Men det er bare til slutt og! hehe

Skrevet

Huff bekkenløsning er forferdelige greier. har du gått til behandling? I såfall hva? Jeg går til kiropraktor, foreløpig vært der 1 gang...og hadde det så sykt vondt i dagene etter....gruer meg til neste time:(

Knasker paracet jeg og...men hjelper jo egentlig ikke...

Hvordan gikk du frem for å få ks?

Skrevet

Jeg gikk til manuellterapeut som er spesialist på bekkenløsning. Men siden det er så ille så kunne han ikke røre meg nesten uten at jeg ble verre. Så 3.gangen bestemte han at jeg får komme tilbake etter fødsel i stedet. Han sa at da må jeg nok ta så mye smertestillende så han får ordnet meg.

Prøvde krykker men da smalt ryggen nedi bekkenet når jeg løftet meg fremover og da ble jeg verre. Pluss at den ene siden ble verre for da belastet jeg den mer. Hvis jeg løfter noe tungt nå som f eks en kurv med klær eller går på do for å gjøre nr 2 så klarer jeg ikke å gå resten av kvelden.

Jeg får heller ikke prøvd noe anna behandling pga jeg klarer ikke å ligge på ryggen og på siden går det maks 10-15 min før jeg må snu meg. Basseng er det eneste som hjelper der og da. Letner smertene litt. Hadde jeg kunne født vaginalt så hadde jeg valgt å føde i vann.

Fastlegen min sendte brev til sykehuset for å avtale samtale.

Sykehuset mente det ikke var noe grunn til å ta ks så jeg måtte krangle meg til det. Er håpløst at det skal være sånn når man har det så ille som jeg har. De skulle ha tatt å undersøkt meg men de gjør jo ikke det. Og de er veldig vanskelig å overbevise ved å bare sitte der å prate om det.

Skrevet

Dette hørtes ikke noe godt ut:( Får virkelig håpe du blir bedre med behandling etter fødselen.

Jeg er gudskjelov ikke fullt så plaget...takk og lov! ;) jeg må porsjonere ut mine "krefter" ellers blir jeg slått ut resten av dagen, har blitt flink til å skjønne når nok er nok i det siste.

Lykke til med ks:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...