Gå til innhold

skulle gjerne hatt litt mer stabil aktivitet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

alltid noe å bekymre seg over....

har gått over tiden med de to første også, 1 var jeg nesten tom for vann og morkaken var nesten ødelagt når den kom.

2. mann ble født med navlestrengen rundt halsen....

nå sitter jeg her med alle disse tankene og så finner min ellers så aktive engel ut at fra termin og ut så kan det være greit å ta det litt rolig... Jeg kjenner aktivitet og liv hver dag, men i dag har det vært veldig svakt og lite igjen... I går var alt normalt og i natt var det full fart....

Skal til jordmor i morgen og tar meg en god prat med henne da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sitter med de samme tankene selv.

Nr 3 er fryktelig rolig av seg. Har aldri gitt fra seg et ordentlig spark. KJenner tidvis hender som beveger seg litt og noen føtter som flytter litt forsiktig på seg.. Har vært flere dager der jeg har tenkt at har jeg ikek kjent noe i løpet av neste timen så drar jeg for en sjekk.. MEn så flytter han litt på et lem igjen da. Har enda 4 uker til termin.. så han skal ikke ha fullt så liten plass

Rartr at nr 3 skal være sååå rolig i forhold til de to første. De sparket og herjet frem til fødsel, men ikek denne karen.. Håper han er frisk og rask og viser tegn til å bli en like rolig baby utenfor magen som inni

Skrevet

min første var ikke så aktiv. hun var slik at jeg måtte bruke masse tid på kvelden å kjenne etter at det faktisk var liv. Hun er i dag en frisk og fin oppegående 1. klassing. Sov rundt fra hun var 6 uker gammel. Så får du denne oppskriften skal du ikke bekymre deg:)

Jeg har tenkt om jeg bare må kutte ut å være her inne nå de siste dagene, blir så påvirket av hva alle andre synes og mener og har opplevd. Men så er det jo egentlig så individuelt hva som er bra.......

Jeg vet det er liv. Er bare bekymret etter å ha lest om henne som hadde baby som surret seg fast i navlestrengen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...