Gå til innhold

Romjulssalg vs januarsalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen peiling på hva som lønner seg av romjulssalg og januarsalg, er det forskjell?

Skal snart flytte og trenger ting fra alle slags butikker, men er takknemlig for tips til når og hvor det er billigst å handle ;) Trenger også mye babyting og babyutstyr, har termin i slutten av januar. Så her gjelder virkelig alle butikker, fra møbelbutikker og elektronikkbutikker til barnebutikker og klesbutikker!! hehe

Her blir det hektisk i tiden fremover, gitt!

Skrevet

Det satt jeg AKKURAT og lurte på selv :)

Utrolig bra :)

Skrevet

Jeg jobber selv i butikk og i romjula og første del av januar så er det stort sett 50% i siste del av januar så setter vi varene til 70% avslagg..Så det er mye og spare ved og vente til i slutten av januar..Da har de aller fleset butikker det som kalles "finale salg". Ting må rett og slett ut pga av at vårvarene kommer inn.

Skrevet

Takk for tips!!! :) blir enda mer hektisk da, med termin i slutten av januar ;P ææh..

Er nok en fordel med tanke på pengene, men på en annen side, blir det vel ganske tomt i hyllene etterhvert? :)

HI

Skrevet

Jeg var på shopping i dag, og butikkene var fulle av tilbud:) Det var også fullt av folk! I slutten av januar er det nok ganske utplukket ja, så jeg tok ikke sjansen på å vente;)

Skrevet

Det er best å handle fra 15 januar og ut over..da er det billigst!

Januarsalget er uansett mye billigere enn romjulssalget.

MEN det kan være utplukket om du venter for lenge hvis det er noe du vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...