Gå til innhold

Noen som har HVIT sportsdel til emmaljunga city cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har creme celebration utgaven på både bag-del og sportsdel. Tenkte ikke over når jeg kjøpte de at jeg kunne ta forskjellig farger på de! aaarh..

Noen som vil bytte sportsdelen? Har så lyst på hvit!! Den er ikke brukt ennå da lillegutt bare er 13 uker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg...

Skrevet

Jeg har white celebration. på både bag og sportsdel. Men vil ikke bytte;) Den hvite er finest;)

Skrevet

Sikker på at du vil ha hvit sportsdel?? Heeelt sikker?? :P

Jeg har celebration white bag (og den hvite stellevesken), men valgte mørk sportsdel (navy/white - ny utgave). FORDI; det er jo ikke spesielt praktisk når ungen begynner å grise litt mer. De spiser i vognen, har skitne sko/klær i vognen og ja - den nydelige hvite vognen er plutselig ikke så nydelig å hvit lengre..Jeg gidder hvertfall ikke skure meg i hel og skjønner ikke at noen andre orker det heller... Grunn nr 2: Det lyse/hvite skinnet skjermer ikke for solen i det hele tatt, babyen min blir nesten blendet gjennom taket på bagen nå. Ikke spes greit når det går mot lysere tider og overgang til sportsdel. Og sist men ikke minst; forandring fryder =) Syns det er artig å ha ulik farge på bag/sportsdel, da slipper man å bli så fryktelig lei :)

Ellers synes jo jeg også egentlig at den hvite er finest. Men kun når den er helt ren og ny i butikken...

Skrevet

Har tenkt litt på det nå, og det er vel ganske upraktisk med hvit sportsdel.. ungen blir jo litt større når han skal bruke den, og griser mer da.. så tror jeg beholder den creme-fargede :) Den er jo nesten "hvit" men ikke så hvit at den blir skitten med engang :) Og syns sola skinner bra gjennom på denne også, så den hvite må jo være enda "værre".

Takk for ditt in-put nat27, noen ganger trenger jeg bli påminnet om hva som er fornuftig og ikke hehe :)

Skrevet

Jeg er forøvrig enig med dere begge. De blir jo skitten. Jeg har sikkert gjort noe dumt med og velge hvit selv egentlig. Men den er jo så fiiin;). Men det med at solen skinner igjennom taket skjønner jeg ikke helt?? Brukte den i sommer og tenkte ikke over det ideheletatt..hmmm. Jeg har forresten funnet en annen farge i dag (som jeg ikke har sett før?) Grey flowers! Utrolig fin den og! Har lyst og bytte til den nå siden den blir mer praktisk med tanke på skit og sånt :P..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...