~sjiraff~ Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Prøver meg på creme brulee, men den stivner jo ikke?? Nå har den stått i ovnene nesten 20 min lenger enn hva som står i oppskriften, men den stivner jo ikke? Hva skjer? Kan den reddes?
mammatetogansketette:)) Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Hmm.. jeg ville økt tempen litt og latt den stå til den er ferdig. Spørs hva du har satt tempen til da, men øk den max til 175 grader (vannet i vannbadet skal ikke koke!!) og følg godt med. Den blir sikkert fin likevel, bare la den stå til den er ferdig, evt. som sagt øk tempen litt først... er vel for sent ute jeg å svare kanskje da men... det ville jeg altså gjort:) lykke til:))
mammatetogansketette:)) Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 glemte å si at hvis du har en dyp skål tar det lengre tid. Jo dypere skål- jo lengre tid.... Du kan også stikke en fyrstikk i for å sjekke om den er ferdig- når det ikke sitter noe fast i den er den ferdig...
~sjiraff~ Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2010 Har tatt de ut nå. Stekt over 30 min lenger enn hva oppskriften sier. Er vel ganske sikker på at de ikke er ferdige. Men står til avkjøling nå så vi får se hvor suppe det blir )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå